دانلود و خرید کتاب یادگیری و کنترل حرکتی با تأکید رفتاری ریچارد ای. اشمیت ترجمه الهه عرب عامری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب یادگیری و کنترل حرکتی با تأکید رفتاری

کتاب الکترونیکی «یادگیری و کنترل حرکتی با تأکید رفتاری» نوشتهٔ ریچارد ای. اشمیت و تیموتی دی. لی و کارولی جی. وینستین و گابریله ولف و هووراد ان. زلازنیک با ترجمهٔ الهه عرب عامری و محمدحسین زمانی و ایوب هاشمی و مرتضی همایون نیا فیروزجا در انتشارات دانشگاه تهران چاپ شده است. کتاب یادگیری و کنترل حرکتی با تأکید رفتاری با روش‌ها و مطالـب روان‌شناسـی تجربـی کـه اکنـون بـه آن روان‌شناسـی شـناختی گفتـه می‌شود، ارتباط محکمی دارد.

درباره کتاب یادگیری و کنترل حرکتی با تأکید رفتاری

کتـاب یادگیری و کنترل حرکتی با تأکید رفتاری از ابتـدا بـه‌عنـوان کتـاب درسـی بـرای دانشـجویان دانشـگاهی در مقـاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا نوشته شده است که درحال گذرانـدن دوره‌هـای بررسـی عملکـرد انسـان یـا یادگیری حرکتی و در درجۀ اول در زمینه‌هایی مانند علم حرکات بدن یا روان‌شناسی هستند. با گذشت سال‌هـا، ایـن کتاب به منبعی بـرای دانشـجویان مختلـف در زمینـه‌هـایی دیگـر کـه بـه رفتـار حرکـات بـدن ماننـد علـوم اعصـاب، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، مهندسی پزشکی یـا مهندسـی صـنایع، عوامـل انسـانی یـا ارگونـومی و ورزش مربوط می‌شوند، تبدیل شده است. ۱۳ فصل تشکیل‌دهندهٔ این کتاب به این ترتیب است:

فصل اول: تحول یک حیطۀ مطالعاتی

فصل دوم: روش‌شناسی مطالعۀ اجرای حرکتی

فصل سوم: پردازش اطلاعات در انسان

فصل چهارم: توجه و اجرا

فصل پنجم: مشارکت‌های حسی و ادراکی در فرایند کنترل حرکتی

فصل ششم: مشارکت‌های مرکزی در کنترل حرکتی

فصل هفتم: اصول سرعت و دقت

فصل هشتم: هماهنگی

فصل نهم: مفاهیم یادگیری حرکتی و روش‌های تحقیق

فصل دهم: شرایط تمرینی

فصل یازدهم: بازخورد افزوده

فصل دوازدهم: فرایند یادگیری

فصل سیزدهم: یادداری و انتقال

کتاب یادگیری و کنترل حرکتی با تأکید رفتاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان تربیت بدنی و سایر دانشـجویان در رشته‌هایی کـه بـه رفتـار حرکـات بـدن مرتبط است، پیشنهاد می‌شود.

درباره انتشارات دانشگاه تهران

مؤسسهٔ انتشارات دانشگاه تهران بر انتشار کتاب‌های آکادمیک تمرکز دارد. این مؤسسه از سال ۱۳۲۵ کار خود را به طور مستقل آغاز کرده است. دکتر پرویز ناتل خانلری آغازگر فعالیت این انتشارات بود. پس از دکتر خانلری، شادروان دکتر ذبیح‌الله صفا با یاری دکتر حسین مینوچهر مدیریت توسعهٔ انتشارات را بر عهده گرفتند.

انتشارات دانشگاه تهران زیر نظر مدیریت ادارهٔ کل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران اداره می‌شوند. انتشارات دانشگاه تهران، نخستین‌بار با این آرمان پدید آمد که پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد، اما به‌مرور نیازهایی فراتر از نیاز نخستین نمودار شدند. در مرحلهٔ اول اساتید نیازمند آن بودند تا با گسترش کمی و کیفی دانشگاه، از آخرین داده‌های علمی برخوردار شوند. پس از اینکه که دانشگاه تهران، مؤلفان بزرگ و سرشناس را جذب برنامه‌های آموزشی خود کرد، انتشارات دانشگاه تهران چاپ و انتشار آثار آنان را نیز در زمرهٔ وظایف خود قرار داد. این رویه تا آنجا ادامه داشت که بندی از اساسنامه به آن اختصاص یافت؛ با این مفهوم که انتشارات دانشگاه تهران خود را ملزم به چاپ متون و آثار فرهنگی ایران‌زمین کرده است. انتشارات دانشگاه تهران تاکنون بیش از ۵۰۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است و به طور میانگین در هر روز بیش از یک کتاب منتشر می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۱۲ صفحه

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۱۲ صفحه

قیمت:
۲۰۰,۰۰۰
تومان