دانلود و خرید کتاب مقدمه ای بر توربین های بادی سجاد فرتاش شتربانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقدمه ای بر توربین های بادی اثر سجاد فرتاش شتربانی

کتاب مقدمه ای بر توربین های بادی

معرفی کتاب مقدمه ای بر توربین های بادی

کتاب مقدمه ای بر توربین های بادی نوشتهٔ سجاد فرتاش شتربانی و سیدامیررضا عبداللهی و امیررضا امین پور در انتشارات آرنا منتشر شده است. 

درباره کتاب مقدمه ای بر توربین های بادی

هدف از نگارش کتاب مقدمه ای بر توربین های بادی ارائه‌ٔ اطلاعات پیرامون توربین‌های بادی است. این کتاب از ۱۱ فصل تشکیل شده است که حاصل تجربه‌های عملی و حرفه‌ای و پژوهش‌های دانشگاهی است که باتوجه‌به اهمیت انرژی‌های نو در کشور به‌صورت مجموعه‌ای مدون نوشته شده است.

در این کتاب ابتدا معرفی و مقدمهٔ کلی از باد ارائه شده است و در فصل دوم و سوم اطلاعات کلی پیرامون انرژی باد و روش‌های استفاده از انرژی بادی و همچنین به این پرسش که «چرا می‌بایست از انرژی بادی استفاده کنیم؟» پاسخ داده شده است. در فصل چهارم و پنجم انواع توربین‌های بادی شرح داده شده است. در فصل ششم اجزای کامل توربین‌های بادی و شرکت‌های سازنده بررسی شده‌ است و به توضیح قسمت‌های مختلف سعی شده است از دیاگرام‌ها و شکل‌های مناسب برای درک بهتر مطلب استفاده شود. در فصل هفتم مبحث ارتعاشات توربین‌ها پرداخته شده است که ارتعاش یکی از چالش‌های اصلی توربین بادی است که به پیچیدگی سازه و منطقه نصب بستگی دارد. در فصل هشتم کتاب نیروگاه‌های بادی شناور موردمطالعه و بحث قرار گرفته است در این فصل انواع سکوهای طراحی شده برای پشتیبانی از مجموعه توربین‌های بادی دریایی شناور معرفی شده است و در فصل نهم کتاب تکنولوژی‌های نوین توربین‌های بادی موردمطالعه قرار گرفته و در دو فصل انتهایی به تأثیر توربین‌های بادی بر محیط‌زیست و ایمنی توربین‌های بادی و هزینه‌های برق حاصل از توربین‌های بادی پرداخته شده است. 

خواندن کتاب مقدمه ای بر توربین های بادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبین اصلی این کتاب دانشجویان علاقه‌مند به بحث توربین‌های بادی و فعالان بخش انرژی بخصوص انرژی‌های نو و انرژی‌های تجدیدپذیر است.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۱۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان