دانلود و خرید کتاب بازاریابی دهان به دهان اندی سرنویتز ترجمه نوشا صفاهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی دهان به دهان اثر اندی سرنویتز

کتاب بازاریابی دهان به دهان

معرفی کتاب بازاریابی دهان به دهان

کتاب بازاریابی دهان به دهان نوشتهٔ اندی سرنویتز و ترجمهٔ نوشا صفاهانی و مهرداد فروزنده و ویراستهٔ پیام زمانی است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب کاری کنید تا مردم به رایگان برای شما تبلیغ کنند. دستورالعملی پر از داستان، راهنمایی و تمرین‌‌های عالی. آن را بخوانید و تأثیرگذاری خود را افزایش دهید.

درباره کتاب بازاریابی دهان به دهان

چه بخواهید و چه نخواهید همه در حال حرف‌زدن دربارهٔ کالاها و خدمات شما هستند. فرقی ندارد مالک کسب‌وکاری بزرگ باشید یا کسب‌وکاری کوچک؛ در بازارهای مصرفی فعال باشید یا صنعتی؛ فروشگاهی کوچک داشته باشید یا مجموعه‌ای عظیم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای.

همهٔ مردم، همه جا و در هر فرصتی که پیدا کنند دربارهٔ شما و محصولاتتان حرف می‌زنند. بهتر است تا دیر نشده به گفت‌وگوهای مردم بپیوندید و با مشارکت فعال، رشد و پیشرفت خود را تضمین کنید.

دیگر زمان تبلیغات انبوه و یک‌سویه به سر آمده است. مردم برای حرف کسانی که شبیه خودشان و از جنس خودشان هستند، اعتبار بیشتری قائل‌اند. هنر امروز کسب‌وکارها نه هزینه‌کردن در تبلیغات، بلکه کسب احترام از جانب مشتریان است.

اندی سرنوویتز، نویسندهٔ کتاب بازاریابی دهان‌به‌دهان، با سال‌ها تجربهٔ موفق در این حوزه، مجموعه‌ای گام به گام و با رویکردی کاملاً عملگرایانه را یکجا و سازمان‌یافته به فعالان کسب‌وکار ارائه کرده است. اثری شیوا، روان، کاربردی و قابل فهم که برای هر کسب‌وکاری فارغ از اندازه‌اش مفید است.

کتاب پیش رو، رویکردی منسجم برای پیشبرد تبلیغات دهان‌به‌دهان ارائه می‌کند. صدها مثال و نمونه و راهکار ساده و کاملاً کاربردی، لذت مطالعهٔ کتاب را دو چندان کرده است. نویسنده تلاش کرده به دور از مفاهیم نظری، راهکارهایی ساده، کم‌هزینه و مؤثر ارائه کند که در هر کسب‌وکاری قابل استفاده است. از فردای مطالعهٔ کتاب می‌توانید با کمترین هزینه و حتی رایگان، اقداماتی را انجام دهید و خیلی زودتر از آنچه تصور می‌کنید شاهد گفت‌وگوهای مردم دربارهٔ خودتان باشید.

کتاب بازاریابی دهان‌به‌دهان خودآموزی است که به شما یاد می‌دهد چگونه موضوعی برای حرف‌زدن به مردم بدهید و چگونه گفت‌وگوهای آنها را تسهیل کنید. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه بدون هیچ هزینه‌ای می‌توان به احترام، اعتبار، بازاریابی، تبلیغات، فروش و سودآوری دست یافت.

در این کتاب یاد می‌گیرید کاری کنید تا مردم به رایگان برای شما بازاریابی کنند. روشی رایگان با نتایجی شگفت‌آور.

دربارهٔ چیزی که برای شما مهم است، شغلتان، هدفتان، هنرتان، دیدگاهتان، حرف مهمی برای گفتن دارید. می‌خواهید ایده‌های خود را به گوش دنیا برسانید. ولی متأسفانه ایدهٔ خوب همیشه آن‌طور که باید شناخته نمی‌شود. باید به شنیده شدنش کمک کنید و این کارِ بازاریابی دهان‌به‌دهان است.

چرا به این کتاب نیاز دارید؟

در این کتاب یاد می‌گیرید چگونه به کمک کمپین‌های بازاریابی دهان‌به‌دهان مؤثر، مردم را وادار به صحبت کنید.

بازاریابی دهان‌به‌دهان هنر ساخت کسب‌وکاری است که مردم عاشق حرف‌زدن درباره‌اش هستند. اکنون زمان آن رسیده تا به طرفدارانی که دوستتان دارند و دربارهٔ شما حرف می‌زنند، انرژی و انگیزه ببخشید.

تنها دو راه برای انتشار پیام خود دارید: عشق یا پول.

می‌توانید با پرداخت پول برای تبلیغات، مردم را به صحبت دعوت کنید. ولی همیشه باید پول بپردازید. هر بار و برای همیشه.

اما اگر از بازاریابی دهان‌به‌دهان استفاده کنید، مردم با عشق دربارهٔ شما حرف می‌زنند و نه بابت پولی که پرداخته‌اید.

این کتاب به شما کمک می‌کند به یک بازاریاب دهان‌به‌دهان فوق‌العاده تبدیل شوید.

بازاریابی دهان‌‌به‌‌دهان سرمایهٔ ارزشمندی در دنیای انباشته از تبلیغات است. اندی سرنوویتز کتابی پر از ایده برای اجرای صحیح بازاریابی دهان‌‌به‌‌دهان نوشته است.

خواندن کتاب بازاریابی دهان به دهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای همهٔ کسانی است که چیزی برای فروش دارند.

بازاریابی دهان‌به‌دهان فقط برای شرکت‌های چندملیتی با بودجه‌های عظیم بازاریابی نیست. ایده‌ها و اطلاعات کاربردی این کتاب، همان‌قدر که برای یک شرکت عظیم مفید است، برای یک خشکشویی، رستوران و یا یک دندانپزشک هم مفید است. ضرورتی ندارد شما یک نابغهٔ بازاریابی یا یک بازاریاب شیک‌پوش باشید.

چرا؟ چون بازاریابی دهان‌به‌دهان مربوط به بازاریابان یا بازاریابی نمی‌شود، بلکه دربارهٔ مردم واقعی است و اینکه چرا این مردم می‌خواهند دربارهٔ شما یا جنس شما صحبت کنند.

بخشی از کتاب بازاریابی دهان به دهان

«مردم را وادار به صحبت کنید

در ابتدا به تعریف بازاریابی دهان‌به‌دهان می‌پردازیم:

۱. به مردم دلیلی بدهید تا دربارهٔ محصول شما صحبت کنند.

۲. کاری کنید تا این گفت‌وگوها راحت‌تر اتفاق بیفتد.

به زبانی ساده‌تر، بازاریابی دهان‌به‌دهان یعنی هر کاری که انجام می‌دهید تا مردم را به صحبت کردن دربارهٔ محصولتان وادار کنید. اگر به علامت‌های اختصاری علاقه‌مند هستید، بازاریابی دهان‌به‌دهان همان روابط مصرف‌کننده با مصرف‌کننده (C۲C) است. شما دربارهٔ تجارت بنگاه با بنگاه (B۲B) و تجارت بنگاه با مصرف‌کننده ‌(B۲C) شنیده‌اید. بازاریابی دهان‌به‌دهان صحبت‌های مردم عادی با یکدیگر است (یعنی C۲C یا همان مصرف‌کننده با مصرف‌کننده)؛ در این نوع از روابط، مصرف‌کنندگان به جای بازاریابان این صحبت‌ها را انجام می‌دهند.

در واقع بازاریابی دهان‌به‌دهان یک نوع ارتباط بنگاه با مصرف‌کننده با مصرف‌کننده (B۲C۲C) است. وظیفهٔ شما به عنوان بازاریاب شکل دادن به ایده‌ای است که ارزش صحبت کردن داشته باشد. به این کار بازاریابی می‌گویند؛ و زمانی که فردی عادی این صحبت‌ها را به دیگری منتقل کند به آن بازاریابی دهان‌به‌دهان می‌گویند. صحبت‌های فرد دوم، حتی مهم‌تر است (و به دنبال آن گفت‌وگوهای افراد سوم، چهارم و...).

کمی پس از به دنیا آمدن پسرمان، من و همسرم یک آگهی دربارهٔ سینمای محل یافتیم که سانسی را به زوج‌های جوان و نوزادشان اختصاص داده بود. «هم‌اکنون زمان گریه کردن نوزادان و عوض کردن پوشک آنها در سالن سینما است!» چه ایدهٔ فوق العاده‌ای! هر پدر و مادر جوانی می‌دانند تا زمانی که فرزندشان آنقدر بزرگ نشود که از بیرون رفتن با آنها طفره رود، نمی‌توانند با خیال راحت به سینما بروند.

اولین کاری که ما انجام دادیم چه بود؟ همهٔ پدر و مادرهایی را که در همسایگی ما زندگی می‌کردند خبر کردیم تا با هم به تماشای فیلم برویم. آن آگهی، نمونه‌ای از بازاریابی سنتی بود؛ اما ۱۲ گفت‌وگویی که ما با سایر والدین برای تماشای فیلم داشتیم یک نمونهٔ عالی از بازاریابی دهان‌به‌دهان بوده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۱ صفحه

حجم

۴۳۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۱ صفحه

قیمت:
۱۲۸,۰۰۰
تومان