دانلود و خرید کتاب ذهن آگاهی تسا وات ترجمه ثریا انوری انبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهن آگاهی اثر تسا وات

کتاب ذهن آگاهی

نویسنده:تسا وات
انتشارات:کلید پژوه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ذهن آگاهی

کتاب ذهن آگاهی نوشتهٔ تسا وات و ترجمهٔ ثریا انوری انبی و فریبا نان بخش است. انتشارات کلیدپژوه این راهنمای عملی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ذهن آگاهی

کتاب ذهن آگاهی در ۲۲ فصل نوشته شده است. این کتاب به موضوعاتی مانند معنی ذهن‌آگاهی، فضا، نفس، بدن، نگرش، حرکت، واکنش، صدا، احساسات، افکار، چالش‌ها و اجتماع پرداخته است. در پیشگفتار آمده است که ذهن‌آگاهی یکی از مهارت‌های قدیم نوع بشر است که عبارت است از هوشیاری از آنچه در حال رخ‌دادن است. شما با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید که با ذهنی خالی از افکار و بدون قضاوت، زندگی را تجربه کنید. گفته شده است که نخستین قدم برای ذهن‌آگاهی، یادگیری این است که ذهنتان را نسبت به کاری که انجام می‌دهید، آگاه کنید و جلوی ورود افکارتان به گذشته و آینده را بگیرید. این کتاب نوشتهٔ تسا وات، حاوی مجموعه‌ای از تکنیک‌های ساده اما قدرتمند است که می‌توانید در زندگی خود بگنجانید تا با استرس، افسردگی و اضطراب کمتری روبه‌رو شوید. این تجربیات به شما کمک می‌کند که خودتان را بهتر بشناسید و در نهایت به یک حس عمیق و ماندگار از خوش‌بینی و آرامش برسید.

خواندن کتاب ذهن آگاهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ذهن آگاهی

«با توجه کردن به تجربه مستقیم کنونی مان حال چه خوردن کشمش، یک فنجان چای یا نوشیدنی باشد فرقی نمی‌کند زندگی برای ما روشن و زنده تر می‌شود. ما می‌توانیم از تک تک لحظات زندگی‌مان با این حواس پنچگانه مان، لذت بیشتری ببریم و زندگی غنی‌تری داشته باشیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۱ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۱ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان