دانلود و خرید کتاب یادگیری الکترونیکی الهه دیباج
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یادگیری الکترونیکی اثر الهه دیباج

کتاب یادگیری الکترونیکی

معرفی کتاب یادگیری الکترونیکی

کتاب یادگیری الکترونیکی نوشتهٔ الهه دیباج در انتشارات خط آخر چاپ شده است.

درباره کتاب یادگیری الکترونیکی

معلمانی که از مهارت شغلی برخوردارند، درواقع، افرادی هستند که برای آموزش‌وپرورش ویژگی‌ها و توانایی‌های لازم را دارا هستند. این مهارت‌ها، مجموعه شناخت‌ها، گرایش‌ها و مهارت‌هایی است که معلم با کسب آن‌ها به پرورش جسمی، عقلی، عاطفی، اجتماعی و معنوی فراگیران کمک می‌کند و این مهارت‌ها در سه حیطه شناختی، عاطفی و عملکردی طبقه‌بندی می‌شوند.

 داشتن مهارت شغلی در بین معلمان موجب ارتقای سطح آموزش و رفتار اجتماعی دانش‌آموزان شده و می‌تواند درنهایت به جامعه‌ای آرمانی بینجامد. با یادگیری الکترونیکی، معلمان به مهارت فناوری‌های نوین مجهز می‌شوند و مهارت شغلی‌شان بهبود می‌یابد. البته پیامد یادگیری الکترونیکی تنها به مهارت شغلی ختم نمی‌شود بلکه، توسعه دانش را نیز با خود به همراه دارد.

کتاب یادگیری الکترونیکی  را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به معلم ها و سایر افراد فعال در حوزهٔ آموزش پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب یادگیری الکترونیکی

«مسئولیت صیانت از وحدت ملی و انسجام اجتماعی با محوریت هویت مشترک اسلامی - ایرانی و قوام فرهنگ عمومی، تعالی جامعه صالح بر اساس نظام معیار اسلامی با مشارکت خانواده، نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی را بر عهده دارد. (بیانیه‌ی مأموریت سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش). بر این اساس لازم است سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا، پشتیبانی و نظارت بر برنامه‌ها و رویکرد تبیین روابط و مناسبات دانش‌آموزان با خالق، خود، دیگران و خلقت، صورت گیرد. پیوند مؤثر آموزش‌های مدرسه‌ای با موضوعات و مسائل جامعه در مقیاس محلی، منطقه‌ای و ملی با حضور فعال دانش‌آموزان در حیات اجتماعی، می‌تواند به تلفیق آموزش با تربیت که از ویژگی‌های اصلی الگوی نظام علم، فن‌آوری و نوآوری که در سند جامع علمی کشور بیان شده است، یاری رساند. هماهنگی و همسویی مدرسه، رسانه، خانواده و سایر نهادهای اجتماعی با تأکید بر حضور فعال و افزایش مشارکت خانواده‌ها از یک‌سو و توسعه‌ی تعاملات نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی با جامعه و سایر دستگاه‌ها و نهادها از سوی دیگر، ضرورت بازبینی و ایجاد تحول در برنامه‌های آموزشی و تربیتی را بیش‌ازپیش نمایان می‌سازد. در این راستا، یکی از ارکانی که در مقطع ابتدایی بسیار تأثیرگذار است و می‌تواند عامل مهمی در جهت ارتقای دانش‌آموزان باشد، معلمان هستند. در این دوره، دانش‌آموزان به‌شدت به معلمان خود متکی هستند و تحت تأثیر ایشان می‌باشند، ازاین‌رو، معلمی که دارای مهارت شغلی باشد می‌تواند کمک بزرگی به آموزش‌وپرورش دانش‌آموزان کند.

داشتن مهارت شغلی به معنای توانایی برای وارد شدن به یک حرفه خاص است که ارتباط مستقیمی با گواهی دانش یا تأییدیه در آن حرفه دارد. آموزش دادن به کودکان یک کار حرفه‌ای و درعین‌حال چالش‌برانگیز می باشد. برای این‌که یک معلم در کارش تأثیرگذار باشد، به مهارت‌های متفاوت همراه با دانش و تجربه نیاز دارد. به این نکته نیز باید توجه داشت که در عصر دانایی به سر می‌بریم. عصری که با عدم قطعیت‌های محیطی همراه است. عصر تغییر و تحول در نظام‌های آموزشی است؛ بنابراین معلمان در این عصر باید از مهارت‌های فناورانه برخوردار باشند. درواقع توجه به یادگیری الکترونیکی می‌تواند معلمان ابتدایی را در مسیر ارتقای مهارت شغلی یاری رساند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان