دانلود و خرید کتاب پیاده سازی برنامه های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم روبرتو اینفانتو ترجمه بهروز خادم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیاده سازی برنامه های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم اثر روبرتو اینفانتو

کتاب پیاده سازی برنامه های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پیاده سازی برنامه های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم

کتاب پیاده سازی برنامه های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم نوشتهٔ روبرتو اینفانتو و ترجمهٔ بهروز خادم و احد درفشی است. انتشارات مرتضی دشت این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب پیاده سازی برنامه های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم

اتریوم یکی از مصادیق برجستهٔ ارزهای دیجیتالی است و همانند سایر ارزهای مشابه، در کنار فرصت‌های بسیاری که از جنبه‌های اقتصادی، مالی و اجتماعی بین‌المللی پدید آورده است، جهان را با چالش‌های جدید نیز روبه‌رو کرده است. در صورت عدم‌توجه، این چالش‌ها می‌توانند به تهدیدهای بزرگی برای جوامع انسانی و نظام حکمرانی در کشورهای جهان تبدیل شوند.

کتاب پیاده سازی برنامه های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم دربارهٔ پیاده‌سازی برنامه‌های کاربردی توزیع‌شدهٔ اتریوم است. اگر در زمینهٔ بلاکچین یک تازه‌وارد هستید، این کتاب نحوهٔ چگونگی ساخت و توسعهٔ یک برنامهٔ توزیع‌شده را به‌سادگی به شما یاد می‌دهد. به‌طور خلاصه این کتاب شما را ملزم می‌کند به یک الگوی جدید برای توسعهٔ برنامه‌های کاربردی تغییر جهت دهید. نویسنده یک میان‌بر جادویی برای این فناوری جدید به شما نشان نخواهد داد؛ بلکه برعکس شما را در یک مسیر گام‌به‌گام و بر اساس توضیحات عملی، همراهی می‌کند تا از طریق آن تمام مفاهیم، ابزارها، زبان‌های برنامه‌نویسی و چارچوب‌هایی را که برای توسعهٔ یک اپلیکیشن اتریوم نیاز دارید، به دست آورید. هدف از نوشته این کتاب، ایجاد درک کاملی از اجزای اصلی پلتفرم اتریوم و اکوسیستم گسترده‌تر آن به خواننده است تا بتواند یک برنامهٔ توزیع‌شدهٔ اتریوم را به‌طور کامل طراحی، پیاده‌سازی و اجرا کند.

خواندن کتاب پیاده سازی برنامه های کاربردی غیرمتمرکز در اتریوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار، معماران و برنامه‌نویسانی که می‌خواهند چگونگی کار با پلتفرم اترویم را یاد بگیرند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Hamid Rahimi
۱۴۰۱/۰۹/۲۰

لطفاً در طاقچه بی نهایت یا تخفیف خوب بگذارید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۰۴ صفحه

حجم

۲۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۰۴ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان