دانلود و خرید کتاب راهنمای پیکره دانش تحلیل کسب و کار ترجمه محمدوحید سبط
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای پیکره دانش تحلیل کسب و کار اثر موسسه بین‌المللی تحلیل کسب و کار

کتاب راهنمای پیکره دانش تحلیل کسب و کار

معرفی کتاب راهنمای پیکره دانش تحلیل کسب و کار

 کتاب راهنمای پیکره دانش تحلیل کسب‌ و کار گردآوری‌شده توسط موسسه بین‌المللی تحلیل کسب و کار و ترجمهٔ محمدوحید سبط و علی جوانبخت است و نشر آرنا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمای پیکره دانش تحلیل کسب‌ و کار

در تعریف مدیریت به زبان ساده، گفته می‎‌شود که مدیریتْ علم تصمیم‎‌گیری است. تصمیم‎‌گیری صحیح براساس دانش و اصول علمی، نیاز به آگاهی از چارچوب‎‌ها و استانداردهای لازم در حیطهٔ کسب‌وکار دارد.

راهنمای دانش بنیادین تجزیه ‌و‌ تحلیل کسب‌وکار (BABOK)،به عنوان یک معیار جهانی در حیطهٔ تحلیل کسب‌وکار و استاندارد آن مطرح است. در این کتاب کوشش شده جنبه‌ها، وظایف، توانایی‌های اساسی، تکنیک‌ها و دیدگاه‌هایی که برای حصول تجزیه‌ و تحلیل کسب‌و‌کار مناسب لازم ‌است، شرح ‌داده شود.

هدف اصلی این کتاب در واقع ارائهٔ یک تعریف از حرفهٔ کسب‌و‌کار و مجموعه‌ای از مفاهیم مورد تأیید به‌طور عامه است. این مفاهیم به افراد کمک خواهد ‌کرد تا بتوانند با تعاریف دقیق و یادگیری مباحث لازم وظیفه تجزیه‌ و تحلیل کسب‌وکار را به نحو موثری انجام ‌دهند.

خواندن کتاب راهنمای پیکره دانش تحلیل کسب‌ و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که می‌خواهند در زمینهٔ کسب‌وکار به صورت تخصصی فعالیت کنند مناسب است.

بخشی از کتاب راهنمای پیکره دانش تحلیل کسب‌ و کار

تجزيه و تحليل كسب‌وكار، فرايند انجام يک تغيير در يک موسسه، پس از تعريف نيازها و پيشنهاد راه‌حل تا نهايتاً سوددهی به ذی‌نفعان آن است.

تجزيه و تحليل كسب‌وكار، يک موسسه را قادر می‌سازد تا يک تغيير را بيان و اسـتدلال كند، سـپس تا حصـول سـتاده، راه حل‌هايی را طراحی و شـرح

دهد.

تجزيه و تحليل كسـب‌وكار قابل اعمال در گسـتره‌ای از ديدگاه‌ها اسـت. در اين كتاب به شرح چندين ديدگاه اعم از: پويايی، هوش كسب‌وكار، فناوری اطلاعات، ساختار كسب‌وكار و فرايند اداره كسب‌وكار پرداخته خواهد شد. هر ديدگاه به منزلهٔ يک دريچه می‌ماند كه تحليلگر فعالیت‌های كاری را براسـاس زمينهٔ فعلی از آن نظاره می‌كند. يک يا چند ديدگاه می‌توانند در شـكل‌گیری يک پيشـگامی يا ابتكار عمل به‌كار گرفته شـوند. ديدگاه‌های مختلف در اين كتاب به‌گونه‌ای خلاصـه شـده‌اند كه ممكن اسـت همهٔ زمينه‌های تحليل كسب‌وكار يا يک مجموعه كامل از كليه تشكل‌های كسب‌وكار را بيان نكنند.


نظرات کاربران

پیمان بابایی
۱۴۰۲/۰۱/۲۲

ترجمه کتاب بسیار ضعیف است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۱۵ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۱۵ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان