دانلود و خرید کتاب مرهم زخم مجید محمدولی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرهم زخم اثر مجید محمدولی

کتاب مرهم زخم

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مرهم زخم

کتاب مرهم زخم نوشتهٔ مجید محمدولی است و انتشارات روایت ۲۷ بعثت آن را منتشر کرده است. این کتاب زندگینامه سردار شهید محمدحسین مردی ممقانی فرمانده واحد بهداری لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) است.

درباره کتاب مرهم زخم

سردار شهید محمدحسین مردی ممقانی یکم اردیبهشت ۱۳۳۸، در آذرشهر چشم به جهان گشود. پدرش نقدعلی و مادرش،مریم نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و دیپلم گرفت. پاسدار بود. ازدواج کرد و صاحب دو دختر شد. از سوی سپاه پاسداران در جبهه حضور یافت. سیزدهم تیر ۱۳۶۵، در مهران بر اثر اصابت گلوله توسط نیروهای عراقی شهید شد. مزار او در بهشت زهرای تهران واقع است.

اثر حاضر، کتاب دوم از مجموعه بیست و هفتی ها است که با قلمی روان و صمیمی به بیان زندگی سردار شهید محمدحسین مردی ممقانی، فرمانده واحد بهداری لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) از زمان تولد تا زمان شهادت، می‌پردازد. نثر روان و جذاب این کتاب خواننده را تشویق به ادامهٔ مطالعهٔ آن می کند و پایان بخش آن نیز مزین به عکس‌های رنگی شهید از کودکی تا زمان شهادت شده است.

خواندن کتاب مرهم زخم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به خواندن سرگذشت شهدای گرانقدر دفاع مقدس پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مرهم زخم

چند ماه بعد از پیروزی انقلاب، محمدحسین تصمیم گرفت به خدمت سربازی برود. سال ۵۸ بود. رفت تبریز تا خودش را معرفی کند؛ اما در نظام وظیفه متوجه شد که دو دوره از مشمولان را از خدمت سربازی معاف کرده‌اند. چند وقتی را برگشت آذرشهر پیش پدر و مادرش. در آنجا که بود فهمید سپاه نیرو می‌گیرد.

قائله‌های مختلفی از خلق ترکمن تا خلق سیستان و خوزستان و کردستان در کشور برپا شده بود. یکی از مأموریت‌های سپاه، مقابله با این قائله‌ها بود. خانواده‌اش این مسئله را می‌دانستند. به همین دلیل، مخالف سپاهی شدن محمدحسین بودند. می‌گفتند شهید می‌شوی. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان