دانلود و خرید کتاب اصول عمومی تربیت بدنی و ورزش احمد زاکانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول عمومی تربیت بدنی و ورزش اثر احمد زاکانی

کتاب اصول عمومی تربیت بدنی و ورزش

نویسنده:احمد زاکانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اصول عمومی تربیت بدنی و ورزش

کتاب اصول عمومی تربیت بدنی و ورزش نوشته احمد زاکانی یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه خوارزمی برای دانشجویان است.

درباره کتاب اصول عمومی تربیت بدنی و ورزش

بدون شک ارزش و اهمیت تربیت بدنی و ورزش در ایجاد شادابی و نشاط و سلامت جسم، روح وعقل انسانها بر کسی پوشیده نیست به گونه ای که اگر این پدیده به خوبی شناخته شود مانند سایر مسائل اجتماعی و اقتصادی چون آموزش، صنعت، کشاورزی و اموری از قبیل تعلیم و تربیت و تغذیه و بهداشت دارای چنان رسالتی است که می‌تواند عامل مؤثری در ایجاد تحرک و حفظ سلامت عمومی جامعه و سوپاپ اطمینانی در کنترل و سوق دادن انرژی نسل جوان در مسیری مناسب گردد و از گرایش آنان به سمت انحرافات و کجروی‌های اخلاقی و افتادن در ورطه اعتیاد جلوگیری نموده، بلکه اعتماد به نفس آنان را برای تحصیل و تلاش بیشتر و انجام اختراعات علمی مضاعف ساخته و نوآوری و شکوفایی علمی و رونق اقتصادی را برای جامعه به ارمغان می آورد. بنابراین به همین علت است که هرجامعه‌ای با هر نوع طرز تفکر و ایدئولوژی همان‌گونه که به سایر مسائل اجتماعی، فردی و حیاتی نیازمند است به ورزش نیز احتیاج دارد.

کتاب حاضر برای دروس عمومی تربیت بدنی (۱) و (۲) در نظرگرفته شده و موضوعات نظری آن در دو بخش خلاصه شده است. در بخش اول به بیان جزئیاتی در خصوص اصول و مبانی و اهداف تربیت بدنی و ورزش، اهمیت ورزش از دیدگاه اسلام، فراغت و ورزش، آمادگی جسمانی و منابع انرژی در ورزش، بهداشت، تغذیه ورزشی و چاقی و ورزش پرداخته شده است.

همچنین بخش دوم کتاب علاوه بر تشریح عملکرد دستگاه حرکتی بدن و بیان فواید آمادگی قلبی و عروقی و عوامل تهدید کننده آن، مشتمل بر معرفی رشته های مختلف ورزشی به بیان ساده به علاقمندان به ویژه نسل جوان دانشجو است و برانگیختن دقت و توجه آنان به انتخاب رشته‌ای متناسب با استعداد و توانایی بدنی شان است. افزون براین، برای ارزشیابی دو درس مذکور روش‌هایی اجرایی ارائه گردیده است که به نوبه خود می‌تواند راهنمای مناسبی برای دانشجویان هنگام تمرین باشد.

با این وصف، استفاده از تصاویر ورزشی در متن کتاب، علاوه بر فهم بهتر و آسانتر مطالب توسط دانشجویان در کلاس‌های تربیت بدنی (۱) و (۲) به یادگیری و اجرای خوب حرکات و مهارت‌های ورزشی آنان کمک خواهد کرد.

 خواندن کتاب اصول عمومی تربیت بدنی و ورزش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب برای دروس تربیت بدنی ۱ و ۲ دانشگاه‌ها تدوین شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

حجم

۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان