دانلود و خرید کتاب مانی + جشن جورکن ها - جشن خراب کن ها حدیث لزر غلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مانی + جشن جورکن ها - جشن خراب کن ها اثر حدیث لزر غلامی

کتاب مانی + جشن جورکن ها - جشن خراب کن ها

معرفی کتاب مانی + جشن جورکن ها - جشن خراب کن ها

کتاب مانی + جشن جورکن ها - جشن خراب کن ها داستانی از حدیث لزرغلامی با تصویرگری محبوبه یزدانی است. این داستان ماجرای عید نوروزی است که به یک نبرد تمام عیار میان شبح‌های جشن جور کن و شبح‌های جشن خراب‌کن تبدیل می‌شود. 

درباره کتاب مانی + جشن جورکن ها - جشن خراب کن ها

عید نوروز به خطر افتاده است. همه چیز هم زیر سر شبح های جشن خراب کن است که با جاسوس‌های پر از کینه شان قرار گذاشتند و برنامه‌ریزی مفصلی کردند که چطوری عید نوروز را خراب کنند. این بخشی از کارهایی است که می‌خواهند انجام دهند: سفره هفت سین را خراب کنند، عیدی دادن را تعطیل کنند. احوال پرسی‌ها را به گریه تبدیل کنند و آشتی‌های دم عیدی را هم دوباره به قهر و دعوا بکشانند. 

به نظر شما، کسی می‌تواند در این نبرد نوروزی پیروز شد و جشن را از نابودی نجات دهد؟

کتاب مانی + جشن جورکن ها - جشن خراب کن ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کودکان و نوجوانان از خواندن کتاب مانی + جشن جورکن ها - جشن خراب کن ها لذت می‌برند. 

درباره حدیث لزرغلامی

حدیث لزرغلامی، نویسنده، شاعر و فیلمنامه‌نویس، در ماه مرداد سال ۱۳۶۰ متولد شد. او در رشته روزنامه نگاری در دانشگاه علامه طباطبایی تحصیل کرده است و سه دوره‌ از اعضای هیأت‌مدیره انجمن نویسندگان کودک ‌و ‌نوجوان بوده است.

حدیث لزرغلامی بیش از بیست‌ و پنج جلد کتاب داستان و شعر برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان نوشته است. از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌های قوقولی غوغول، مجموعه کتاب‌های دوستت دارم و اگر زن نبودم، قطار بودم اشاره کرد. اولین رمان کودکش، روبی، لوح زرین و دیپلم افتخار جشنواره کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برایش به ارمغان آورد.حالا هم برای تلویزیون و سینما فیلمنامه می‌نویسد و مسئولیت سرپرستی نویسندگان انیمیشن گیگول (دایره‌المعارف انیمیشنی کودکان و نوجوانان) را به عهده دارد و در دفتر خدمات تخیلی مداد بنفش به تولید کتاب، انیمیشن و اپلیکیشن برای بچه‌ها مشغول است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۲۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان