نظرات درباره کتاب استانبولچی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب استانبولچی اثر معصومه صفایی راد

نظرات کاربران درباره کتاب استانبولچی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۲۲ رأی
۳٫۷
(۲۲)
کتیبه
در طاقچه بی نهایت بذارین
hemat133
اگر اشتباه نکنم این سومین سفرنامه ای بود که از خانم صفایی میخونم. وااااااااقعا قلم شیرین ، روان ، جذاب ، گیرا و خون گرمی دارند. کلمه به کلمه ی کتاب هاشون مث یه قطاب یا یه باقلوای تر و تازه چنان شیرینی خاصی به کام آدم می نشونه که به قول معروف «تا نخوری ، ندانی» شجاعت و جستجوگری خود خانم صفایی نقطه ی قوت کارهای ایشونه. حتما کتاب های دیگه ی ایشون رو هم بخونید «آنجا که باد می کوبد» و «به صرف قهوه و پیتا»
moonlight
کتاب به این خوبی چرا اینقدر گرون؟!!! تخفیفی چیزی آخه.....😢
عمو جغدِ پیرِ شاخدارِ مهربون
الان ۹۰ درصد تخفیف خورده
sunfloOower
کتاب رو تو طاقچه ی بی نهایت بذارین لطفا حیفه☹️☹️
Marzieh Ahmadi
سفرنامه متفاوتی بود. مراسم محرم و عاشورا در استانبول هدف سفر بود. صحنه ها خوب توصیف شده بودند. عکس ها به توصیف صحنه کمک می‌کرد. ارجاعات تاریخی بسیار جذاب بود. تعریف غم و شادی و نگرانی و دعواها در طول سفر همدلی برای خواننده ایجاد می‌کرد. نثر بسیار روان بود. ارزش خواندن دارد.
هامان
خوش گذشت سفر کتابی به استانبول . مرسی معصومه صفایی راد
Zeina🌸💕
درسته که یکم زندگی شخصی نویسنده قاطی سفرنامه شده بود و ممکنه بعضی ها نپسندند ولی من دوست داشتم بخصوص مطالب جالبی که از تاریخ و جغرافیا ی ترکیه و استانبول لابلای خاطراتش آورده بود نثر جذاب و روانی هم داشت عکسها هم جالب بود در کل دلم خواست دوباره برم استانبول
shahab _ sky
عااااالی بود، بی امان و یک نفس می خواندمش 💌
ب. قاسمی
کتاب خوبی بود ولی خیلی خلاصه بود یعنی بیشتر از اینکه درباره ترکیه و مردم اش چیزی بفهمم، درباره خانم نویسنده و همسرش بود
X M
اون قسمتش که گفته بود آقای همسفر شاکی بود که چرا کسی در خیابان ، ماسک نمی زند و برای خودمان هم دو لایه ماسک ، تهیه کرده بود ، حالم رو به هم زد ، از این همه حماقت بعضی ها در مورد جدی گرفتن داستان جعلی کرونا ، کورت توخولسکی ، کتابی دارد تحت عنوان بعضی ها هیچ وقت نمی فهمند، مطالعه ش لازم است برای بردگان رسانه .
کاربر ۱۷۷۱۴۱۱
جای تاسف داره که همچنان عده ای کرونا را داستان جعلی فرض می کنند،نمی دونم شغل و میزان تحصیلات شما چیه و در دوران کرونا چقدر در جامعه حضور داشتید اما اینو بدونید که رعایت یک سری اصول چرخه ی کرونا رو مهار کرد که یکی از مهمترین هاش همین استفاده از ماسک و رعایت فاصله از افراد هست.کرونا واقعی بود حتی اگر نخواین باورش کنید.اما این که عامل شیوع کرونا چه بود بحث جداییست که ربطی به رعایت پروتکل های بهداشتی ندارد

حجم

۳۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۳۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد