بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قدرت انضباط شخصی | طاقچه
کتاب قدرت انضباط شخصی اثر دنیل والتر

بریده‌هایی از کتاب قدرت انضباط شخصی

۴٫۰
(۹۶)
شما نباید از شکست بترسید بلکه باید از حسرت بترسید.
f.z
من معتقدم بسکتبالیست‌های بهتری از مایکل جردن، خواننده‌های بهتر از ویتنی هیوستون فقید و افرادی که ایده‌های تجاری بهتری نسبت به ایلان ماسک دارند، وجود دارند، اما دنیا هرگز آن‌ها را نخواهد شناخت زیرا آن‌ها انضباط شخصی ندارند.
فرزانه
«هرچه بیشتر تمرین کنید، در آن مهارت بهتر خواهید شد.»
masoudcheragi
می‌توانید به یوتیوب بروید و کلیدواژه «موسیقی بهره‌وری» را جستجو کنید. نتیجه این جستجو نوعی موسیقی است که با گوش دادن به آن در حین کار، تمرکز بیشتری به دست می‌آورید.
Anahid
همه انسان‌ها نقص دارند و این موضوع یک حسن است، چرا که بدان معنی است که همیشه جای پیشرفت وجود دارد.
ریحان 🌱
یکی از تکنیک‌های قدرتمندی که می‌تواند از اهمال‌کاری جلوگیری کند و میل به کمال را مهار کند، قانون هفتاد درصدی است. قانون هفتاد درصدی می‌گوید که وقتی هفتاد درصد مطمئن شدید که در کاری موفق خواهید شد، باید آن کار را شروع کنید
ریحان 🌱
شما نباید از شکست بترسید بلکه باید از حسرت بترسید. داشتن احساس بد هنگام نگاه کردن به گذشته و گفتن اینکه «چه می‌شد اگر...»، شما را بدتر از احساس «تلاش کردن اما شکست خوردن» عذاب خواهد داد.
عـلـے و فاطمه
نظم و انضباط عبارت است از انجام کاری که می‌دانید باید انجام دهید حتی درصورتی‌که تمایلی به آن ندارید.
سهيل قهرمانی
. افراد موفق و سخت‌کوش، همیشه در حال تجربه شکست هستند، اما آن‌ها می‌دانند که اگر بتوانند تنها چند کار را با موفقیت به اتمام برسانند، زندگی دلخواه خود را پایه‌ریزی خواهند کرد.
Anahid
اگر رسیدن به آنچه که در زندگی می‌خواهید آسان است، بدانید که چیز ارزشمندی نیست. رسیدن به رؤیاهای بزرگ به زمان نیاز دارد. چیزی به نام موفقیت یک‌شبه وجود ندارد. هر فرد موفقی که در رسانه‌ها می‌بینید برای رسیدن به نقطه‌ای که امروز در آن ایستاده است، کشمکشی جدی را تجربه کرده است. آنچه می‌بینیم نتیجه نهایی است و تصور می‌کنیم که این کار برای آن‌ها آسان بوده است.
alireza Rahimi

حجم

۱۰۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۰۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۳۵صفحه بعد