دانلود کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه اثر آذردخت مفیدی

دانلود و خرید کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه

گوینده:کاوه یانقی
امتیاز:
۳.۵از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه

کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه نوشته آذردخت مفیدی، به بررسی عشق، رابطه‌های عاشقانه و جنسی و موضوعات مربوط به آن می‌پردازد. کتاب عشق و تحلیل روانکاوانه دیدگاه‌های گوناگون روانشناسی و روانکاوی را تحلیلی می‌کند و ابعاد مختلف آن‌ را بررسی می‌کند.

درباره کتاب عشق و تحلیل روانکاوانه

از مهم‌ترین عناصر مشخص کننده‌ی سلامت روحی و روانی هر شخصی وجود عشق در زندگی اوست، هر فردی باید خودش و احساسات و عواطفش را بشناسد و آن را تحلیل کند. 

کتاب صوتی عشق و تحلیل روانکاوانه نتیجه‌ی تلاش و تجربه‌های ۱۳ ساله‌ی دکتر آذردخت مفیدی در شغل روان‌درمانی است که به بررسی موضوعات مختلفی مانند عشق، رابطه‌های جنسی، ناکامی در عشق و هرزه‌گری جنسی در مرد و زن و... می‌پردازد.

انسان‌هایی در زندگی موفق می‌شوند که در سه حوزه‌ی کار، روابط اجتماعی و روابط عاطفی به موفقیت برسند. این سه موضوع از ویژگی‌های اصلی یک انسان موفق است که شاید عشق و وجود روابط عاطفی مهم‌ترین آن باشد. هر چه انسان‌ها توانایی ایجاد یک ارتباط عاطفی را داشته باشد بیشتر در زندگی شخصی‌اش موفق می‌شود.

شنیدن کتاب عشق و تحلیل روانکاوانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان و علاقه‌مندان به روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم

درباره آذردخت مفیدی

دکتر ‌آذردخت ‌مفیدی نویسنده‌ای درخشان و پزشکی برجسته است که در سال ۱۳۴۰ در تهران متولد شد. او مدرک دکترای عمومی خود را در سال ۱۳۷۰ کسب کرد و تخصص روانپزشکی‌اش را سه سال بعد یعنی سال ۱۲۷۳ از دانشگاه تهران دریافت کرد. او یکی از دانشجویان برتر در رشته‌ی پزشکی بوده است و به همین دلیل تخصص روانپزشکی یکی از سخت‌ترین علوم‌ها را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. او با بیماران و مراجعه کنندگان زیادی برخورد کرده و تجربه‌های بسیاری در زمینه‌ی روان‌شناسی و روان‌پزشکی کسب کرده و آن‌ها را درمان کرده است. سرانجام او در سن ۵۳ سالگی و در سال ۱۳۹۳ درگذشت.

نظرات کاربران

NKH
۱۴۰۲/۰۱/۲۳

یکی از بهترین کتاب‌هایی که در زمینه تحلیل عشق و رفتارجنسی می‌توان اسم برد، همین کتاب است. این کتاب از هرگونه زیاده‌گوئی و حاشیه‌پرانی اجتناب‌کرده و با زبانی موجز ولی درعین‌حال اثربخش و پربار به توضیح عشق و رفتار‌جنسی در

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۷۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۷۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان