با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتیات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
دانلود و خرید کتاب صوتی خدمات مشتری؛ راهنمای راه اندازی و مدیریت فروشگاه (جلد اول)
۳٫۰
(۲)
خواندن نظراتمعرفی کتاب صوتی خدمات مشتری؛ راهنمای راه اندازی و مدیریت فروشگاه (جلد اول)
«خدمات مشتری؛ راهنمای راهاندازی و مدیریت فروشگاه» از مجموعه کتابهای ساختن امپراتوری با خرده فروشی است. جلد اول این مجموعه، بهصورت ساختاریافتهای به فرایند ارائۀ خدمات به مشتری در فروشگاه میپردازد که هدف آن جلب رضایت حداکثری مشتریان است.
برای درک کتاب، لزومی ندارد پشتوانهای از سالها تجربه در کار فروش فروشگاهی داشته باشید. هر فردی که آشنایی اولیه با کسبوکارهای فروشگاهی داشته و با دغدغههای خریدار نیز آشنا باشد، با مطالعۀ عمیق این کتاب، مهارتهایی میآموزد که در کار و زندگیاش مفید واقع خواهد شد. برخی از عناوین این کتاب گویای شش فصلی از این قرارند:
کسبوکار خردهفروشی عوامل تعیینکنندۀ نوع یک فروشگاه انواع فروشگاه خردهفروشی درک مشتری تقسیمبندی مشتری تعاریف بزرگان از مشتری سؤالات مهم در زمینۀ تصمیمات مشتریان سؤالات مهم دربارۀ مدیریت خریداران معیارهایی برای ارزیابی بخشبندیهای بازار ارزیابی گروههای مصرفکننده جمعیتشناسی.
مذاکره کننده یک دقیقهای
دان هاتسون
فروش به افراد سرشناسمارک ویکتور هانسن
به فکر یک تجارت باشید، قبل از آنکه بیکار شویدهوتن شاطریپور
مهارتهای مذاکرهکریس کرافت
مذاکره چریکی و تکنیکهای کاربردی چانه زنیاورول ویلسون
باشگاه مشتریان؛راهنمای راه اندازی و مدیریت فروشگاه(جلد دوم) (علی خاکزادی-نشر کتاب مهربان)علی خاکزادی
مذاکره استراتژیک (خلاصه کتاب)برایان دیتمایر
هوش تجاری (خلاصه کتاب)دیو مارکوم
فروش موفقبرایان تریسی
راهبردها و تکنیکهای مذاکرهبرایان تریسی
سلامت مالی مدیریت جریان نقدینگیآماندا کلایمن
کتاب نارنجی (هنر پایاندادن به مذاکره به شیوهی مطلوب و متعجبکردن مشتری)جفری گیتومر
بازاریابیبرایان تریسی
رازهای فروشنیک کانستبل
هفت راز موفقیتریچارد وبستر
رازهایی برای جذب مشتریان جدیدزیگ زیگلار
برتری (خلاصه کتاب)پاتریک لنچیونی
ابر غذاهابرنت اگین
نظری برای کتاب ثبت نشده است
زمان
۳ ساعت و ۳۹ دقیقه
حجم
۲۰۱٫۸ مگابایت
قابلیت انتقال
دارد
زمان
۳ ساعت و ۳۹ دقیقه
حجم
۲۰۱٫۸ مگابایت
قابلیت انتقال
دارد
قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان