دانلود کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (جان مکنرو و پتی اسمیت) با صدای متین بختی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (جان مکنرو و پتی اسمیت) اثر مارلو توماس

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (جان مکنرو و پتی اسمیت)

معرفی کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (جان مکنرو و پتی اسمیت)

کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (جان مکنرو و پتی اسمیت) نوشتهٔ مارلو توماس و فیل دوناهو و ترجمهٔ لیدا عظیم زاده است. گویندگی این کتاب صوتی را متین بختی و میلاد فتوحی و محمد نظری و منیژه قاسمی فرد انجام داده‌اند و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (جان مکنرو و پتی اسمیت)

کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (جان مکنرو و پتی اسمیت) نتیجۀ سفرهای بسیار، گفت‌وگوهای حضوری و دیدارهای رودرروی نویسندگان کتاب با زوج‌های موفق در مکان‌های مختلف است. این اثر دربارهٔ زوجی به نام‌های «جان مکنرو» و «پتی اسمیت» است که در سال ۱۹۹۷ میلادی ازدواج کردند. چطور می‌شود که یک خانم زودرنج و حساس و دل‌شکسته تصمیم می‌گیرد با مرد طلاق‌گرفته‌ای ازدواج کند که در سال‌های تنیسوربودنش به شکستن گاری‌های نوشیدنی با راکت تنیسش مشهور بوده است؟؛ مردی که جریمهٔ داور را هم با نوشتن «تو نمی‌تونی این‌قدر سخت‌گیر باشی» سرزنش می‌کند. مارلو توماس و فیل دوناهو تلاش کردند تا در کتاب رازهای ازدواج موفق به این سؤالات مهم پاسخ دهند که چه چیز باعث می‌شود دو فرد متفاوت با وجود تفاوت‌هایشان، خودشان را با هم تطبیق دهند؟ افراد اولین‌بار چطور با هم دیدار می‌کنند و چگونه آن جذابیت روز اول را تا سال‌ها نگه می‌دارند؟ چطور ازدواج را از پدر و مادرشان می‌آموزند؟ چگونه دعواها و اختلاف‌ها را مدیریت می‌کنند؟ معمولاً چه کسی برای آشتی پیش‌قدم می‌شود؟ آیا چیزی وجود دارد که استحکام رابطۀ زناشویی را بیشتر کند؟ مثلاً پول، بچه‌ها، سلامتی، کار، حسادت؟ و این‌ها چطور موتور محرک افراد می‌شود؟ چه تهدیداتی همسران را از هم دور می‌کند؟ چه توصیه‌ای می‌توان به زوج‌های جوان‌تر کرد؟ چه چیزی همسران را متقاعد می‌کند تا بقیۀ عمرشان را با هم زندگی کنند؟ با این کتاب صوتی همراه شوید تا پاسخ این پرسش‌ها را دریابید.

شنیدن کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (جان مکنرو و پتی اسمیت) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعهٔ رازهای ازدواج موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی رازهای ازدواج موفق (جان مکنرو و پتی اسمیت)

«بزرگ‌ترین هدیه‌ای که پتی در زندگی به من داد این بود که اجازه داد خودم باشم. کار‌هایی را که می‌خواستم می توانستم انجام بدهم. مدتی صرف متقاعد کردن او به ازدواج و زندگی مشترک شد. در این مدت توانستم اعتماد و نظر او را جلب کنم. بعد از ازدواج نافرجام اول، دو سال به تنهایی مسئولیت زندگی سه فرزندم را به عهده گرفته بودم. سال دوم سخت‌تر هم بود، انگار در جهنمی گیر افتاده بودم و احساس شکست و نومیدی می‌کردم. اما می‌خواستم بچه‌هایم خوب زندگی کنند. در این مدت گذار از زندگی قبلی به زندگی جدید، آدم نمی‌داند چه پیش می‌آید. آینده مبهم است. با این وجود سعی می‌کنی زندگی کنی و ادامه بدی.»

*

«در تمام مسیری که به سمت آتلانتا جورجیا حرکت می‌کردیم تا با جیمی و رزا کارتر مصاحبه داشته باشیم، یک چیز ذهن مرا مشغول کرده بود، چه شد که تصمیم گرفتیم رئیس‌جمهور سابق و بانوی اول کشور، اولین زوجی باشند که برای این کتاب معرفی می‌شوند. فقط خدا می‌داند فیل چطور 6 هزار ساعت مصاحبه را برای این کار انجام داده بود که شامل مصاحبه از همۀ رئیس‌جمهورها هم می‌شد. مثل یک آزمایش خون، نگران نتیجه بودیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان