دانلود و خرید کتاب فروش آسانسوری افشین علاف صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فروش آسانسوری اثر افشین علاف صالحی

کتاب فروش آسانسوری

معرفی کتاب فروش آسانسوری

کتاب فروش آسانسوری نوشته افشین علاف صالحی است. این کتاب یکی از کتاب‌های کاربردی درباره روش‌های فروش است که شما را به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

درباره کتاب فروش آسانسوری

آموزش فروش چرا مهم است؟ مسلماً هر فروشنده‌‌ای دوست دارد که ساده ‌تر و سریع‌تر بفروشد. با یادگیری تکنیک‌های فروش به راز فروشندگان موفق پی می‌برید که چگونه فروش‌‌های زیاد با مبالغ بالا دارند. کاملاً واضح است که همه شغلی را شروع می‌کنند تا در آن به موفقیت مالی برسند و سود خوبی به دست آورند. برای رسیدن به این هدف‌ در فروشندگی، تنها آنچه شما نیاز دارید یک استراتژی فروش برنامه‌ ریزی‌شده است.

یک استراتژی فروش می‌تواند تمرکز شما را بر روی مهم‌ترین جنبه رشد کسب و کار یعنی فروش بیشتر متمرکز کند. اولین و مهم‌ترین دلیل اهمیت استراتژی فروش این است که به شما در تعیین مسیر صحیح و اولویت‌ها کمک کند.

با استفاده از استراتژی فروش به خوبی می‌دانید که باید روی چه مواردی تمرکز کنید و چه چیزی در بالاترین الویت قرار دارد. استراتژی فروش همان چیزی است که تفاوت بین رشد یا شکست مالی را مشخص می‌کند.

یکی دیگر از تکنیک های فروش در بازاریابی و سیاست‌های ترفیعی و تشویقی، فروش شخصی است. فروش یک ارتباط دو طرفه است. یک راه، ارتباط شخصی بین نماینده شرکت و مشتری بالقوه و ارتباط دوم، برگشت مشتری به شرکت است.

در تعریف مدیریت بازاریابی وظیفه فروشنده این است که باید با فهم و شناخت نیاز مشتری، آن نیاز را با محصول شرکت تطبیق دهد و سپس مشتری را برای خرید ترغیب کند.

فروش شخصی موثر در کشور فروشنده (مادر)، مستلزم ایجاد ارتباط مطلوب با مشتری است. بازار جهانی به علت این که خریدار و فروشنده ممکن است از فرهنگ‌های متفاوت برخوردار باشند، دچار چالش می‌شود. روش‌ها و تلاش‌های رو در رو در فروش شخصی برای محصولات صنعتی اهمیت زیادی دارد.

در سال ۱۹۹۳، یک شرکت مالزیایی به نام YTL، به دنبال یک مناقصه هفتصد میلیون دلاری برای توربین های ژنراتور بود که در آن زیمنس از آلمان و جنرال الکتریک شرکت داشتند.

فرانسیس یو، مدیر وای تی ال از مدیران عالی هر دو شرکت، درخواست جلسه کرد. وی گفت من می خواستم که رو در رو و حضوری آن ها را ببینم و پی ببرم که آیا می توانیم با آن ها کار کنیم و معامله را انجام بدهیم یا نه!

زیمنس دعوت را اجابت کرد ولی جنرال الکتریک، نماینده اجرایی خود را برای جلسه فرستاد. زیمنس بابت رفتن به جلسه، برنده قرارداد مربوطه شد.

بازاریابی فرآیندی مدیریتی، اجتماعی است که بوسیله آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله، به رفع نیاز و (خواسته) خود می پردازند. در این تعریف کاتلر بر مفهوم ارزش تأکید دارد زیرا ارزش، مفهومی فراتر از کالا و خدمات دارد. بطور خلاصه بازاریابی فرآیند رفع نیاز از طریق تولید و مبادله ارزش است.

این کتاب درباره شیوه‌های فروش و بازاریابی صحبت می‌کند و به تمام صاحبان کسب و کار کمک می‌کند بتوانند درست‌ترین تصمیم‌ها را بگیرند و موفق عمل کنند.

خواندن کتاب فروش آسانسوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان سرمایه و کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان