دانلود و خرید کتاب دوباره با برادران گریم؛ جلد اول آدام گیدویتز ترجمه طوبی سلیمانی‌موحد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دوباره با برادران گریم؛ جلد اول اثر آدام گیدویتز

کتاب دوباره با برادران گریم؛ جلد اول

معرفی کتاب دوباره با برادران گریم؛ جلد اول

کتاب افسانه تاریک و شوم جلد اول مجموعه دوباره با برادران گریم است. این کتاب نوشته آدام گیدویتز و ترجمه طوبی سلیمانی موحد است. کتاب دوباره با برادران گریم ا انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

در این مجموعه با یک خواهر و برادر به اسم هانسل و گرتل همراه می‌شویم تا به دنیای قصه‌ها برویم، دنیایی خنده‌دارتر در عین‌حال ترسناک‌تر. دنیایی پر از موجودات عجیب و هیولاها که فرصت تخیل و خلاقیت را برای کودکان می‌سازد. مجموعه دوباره با برادران گریم سفری به دنیای قصه‌های معروف است اما با تغییرات مختلف.

خواندن کتاب دوباره با برادران گریم؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان و نوجوانانی که داستان‌های پر هیجان دوست دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دوباره با برادران گریم؛ جلد اول

ببخشید، ولی لازم می‌دونم نکته‌ای رو بگم. نمی‌دونم الان دارید به چی فکر می‌کنید، اما وقتی خودم برای اولین بار به این قسمت از داستان رسیدم به خودم گفتم: «چی؟ مگه زده به سرش؟»

شاید شما هم اینو دربارهٔ آدمای کم سن‌وسال می‌دونید، شایدم نه. من چون خودمم، روزی روزگاری، کم سن‌وسال بودم یه چیزایی درباره‌شون می‌دونم. یکی از چیزایی که می‌دونم اینه که اگه می‌خواید یه آدم کم سن‌وسال رو از انجام کاری منصرف کنید ـ مثلاً وارد شدن به اتاقی که تصویر یه شاهزاده‌خانوم بسیار زیبا توشه ـ بدترین چیزی که می‌تونید بهش بگید اینه که: «ممکنه جون شما به خطر بیفته». چون بعدش این دقیقاً همون کاریه که اون آدم کم سن و سال می‌خواد انجام بده.

منظورم اینه که چرا یوهان چیز دیگه‌ای نگفت؟ مثلاً: «این کمد جاروهاست. چرا می‌پرسی؟ می‌خوای کمد جاروها رو ببینی؟» یا اینکه: «این یه در قلابیه نادون! برای تزئین.» یا حتی: «اینجا دستشویی بانوانه، اعلیحضرت. بهتره که فضولی نکنید.»

به نظرم همهٔ اینا می‌تونستن جوابای مناسبی باشن.

اما یوهان هیچ‌کدومِ اینا رو نگفت. اگه گفته بود هیچ‌کدوم از این اتفاقای وحشتناک و خونینی که قراره رخ بده، پیش نمی‌اومد.

(البته با در نظر گرفتن این اتفاقا، خیلی هم خوشحالم که یوهان حقیقتو گفت.)

پادشاه جوان سرش را تکان داد و با صدای بلند گفت: «جونم به خطر بیفته؟ چه احمقانه!» بعد دو تا پایش را کرد توی یک کفش که می‌خواهد وارد آن اتاق شود. اول خواهش کرد، اما یوهان قبول نکرد. بعد دستور داد، باز هم یوهان مخالفت کرد. بعد خودش را روی زمین انداخت و گریه و زاری کرد، یعنی کاری که از مردی به سن‌وسال پادشاه جوان بعید بود. دست آخر، یوهان باوفا که دید کاری از دستش برنمی‌آید، چینی به صورت پیر و ازشکل‌افتاده‌اش انداخت و در اتاق را باز کرد.

پادشاه با خوشحالی وارد اتاق شد و به نقاشی زیباترین زنی چشم دوخت که در تمام عمرش دیده بود. موهای زن انگار از رشته‌های طلای خالص درست شده بودند. چشم‌هایش مانند اقیانوسی در یک روز آفتابی می‌درخشیدند. اما می‌شد احساس غم و تنهایی را در حالت لب‌هایش دید. 

نظرات کاربران

StarShadow
۱۴۰۱/۰۲/۱۵

این کتاب رو برای همه سنی توصیه نمیکنم نهایتا ده ساله ها. درسته ژانر وحشته، سعی کردن جلد ترسناک باشه، رده ی سنیشم قطعا بیشتر از ده سال درج شده اما در حقیقت واقعا واقعا کودکانه بود. بازنویسی داستان های

- بیشتر
𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
۱۴۰۰/۰۴/۰۹

عالیییییی💜 به نظرم خیلی جذاب و دوست داشتنی بود👌🏻❤️

Nazanin
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

عالییییی😍😍😍😍 به همه بچه ها پیشنهاد میکنم. البته بچه های بزرگ تر. به نظر من رتبه سنی این کتاب +۱۳ است. خیلی خشن هست و همش درباره خون و خونریزی هست. جذابیت بالایی داشت اما برای بچه های کوچیک مناسب نیست. چندتا

- بیشتر
گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۱/۳۱

نویسنده در کتاب پیش رو با اقتباس از یکی از افسانه های برادران گریم به نام “هانسل و گرتل”، دست به خلق داستانی رمزآلود و ترسناک زده است. دو خواهر و برادر به نام گرتل و هانسل برای فرار از

- بیشتر
A.M
۱۴۰۱/۰۳/۰۳

خیللییییییییییی عالییییی بود ذوق مرگ شدم 😂😍😍❤❤

🕊️📚kerm ketab
۱۴۰۲/۰۶/۰۹

دوست داشتنی💟

megan
۱۴۰۲/۰۶/۰۱

این کتاب کاملا واضح داره میگه نا امید نشی و ادامه بدی شاید یکم برای کوچکتر ها بهتر باشه ولی مهم اینه که ازش لذت ببری مثل کاری که من میکنم توصیه میکنم برای جذاب تر شدنش تو شب و زیر نور شمع بخونیدش؛ سرتون

- بیشتر
Star batterfly
۱۴۰۰/۰۷/۱۶

کتاب محشری بود ولی یکم چندش آور هم بود

Ali akbar
۱۴۰۲/۰۴/۱۴

این کتاب و دو جلد دیگرش برای علاقه مندان به داستان های فانتزی بسیار مناسب است

یاس
۱۴۰۱/۰۶/۱۷

کتاب زیبایی بود اما به اندازه ی کافی جذاب نبود تا قضیه میومد دارک شه یجوری جمع و جور میشد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
جور درد و رنج خاص هست که می‌تونه آدمو از این رو به اون رو کنه. یادتون باشه حتی محکم‌ترین شمشیرا هم وقتی مدت زیادی توی آتیش قرار بگیرن، نرم می‌شن و تغییر شکل می‌دن.
کتاب خوان معرکه
برای درک‌کردن روشن‌ترین حکمت‌ها، آدم باید از تاریک‌ترین جاده‌ها عبور کنه. و در تاریک‌ترین جاده‌ها، هیچ کسی نیست که دست آدمو بگیره. هیچ‌کس نیست، به‌جز شجاعت.
NAVA SH

حجم

۱۳۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۳۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۷,۵۰۰
تومان