دانلود و خرید کتاب ولاد کارلوس فوئنتس ترجمه محمدعلی مهمان‌نوازان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ولاد

کارلوس فوئنتس ماسیاس (۲۰۱۲-۱۹۲۸) برجسته‌ترین نویسنده‌ تاریخ مکزیک است. فوئنتس یکی از پرآوازه‌ترین نویسندگان اسپانیایی‌زبان است که ادبیات معاصر امریکای لاتین را تحت تأثیر قرار داده و آثارش به بسیاری از زبان‌های دیگر ترجمه شده‌اند. او جایزه‌ی ملی ادبی مکزیک را برای کتاب ارکیده‌های زیر مهتاب برنده شد و جوایز دیگری چون تقدیرنامه‌ی ادبیات لاتین و جایزه‌ی میگوئل دِ سروانتس را در کارنامه داشت. ضمن اینکه در سال ۱۹۹۹ به‌خاطر مجموعه آثارش نشان بلیزاریو دومینگوئز را دریافت کرد. فوئنتس که دانش‌آموخته‌ی حقوق بود،‌ سال‌ها در دانشگاه‌های پرینستون، پن، هاروارد، کلمبیا و کمبریج تدریس کرد، به صورت مرتب مقالاتی فرهنگی سیاسی برای روزنامه‌ی اسپانیایی‌زبان ال پاییس نوشت،‌ و یکی از منتقدان سرسخت آنچه خودش «فرهنگ و اقتصاد امپریالیسم» می‌نامید بود. او که به پیروی از والدینش دیپلمات شده بود، در لندن، پاریس و پایتخت‌های متعدد دیگری خدمت کرد و همواره در پی معرفی و ترویج هویت فرهنگی تاریخی امریکای لاتین بود. خودش اعتقاد داشت جستجو برای هویت ملی بخش عمده‌ای از آثار او را دربرمی‌گیرد و از معدود نویسندگان مکزیکی است که نوشته‌هایش فضایی واقعی و تصویری به‌روز از سرزمینش را برای مخاطب ترسیم می‌کند.

نظرات کاربران

mostapha
۱۳۹۴/۰۴/۰۹

هیچ فرقی نداره کتابهای فونتس با چه ترتیبی خونده میشه ! همیشه مطمینم که کتاب بعدی یک شاهکار دیگه ست که حتی از اینم بهتره!!! عالی. ممنون.

AS4438
۱۴۰۰/۱۲/۰۷

به جز کمی اطلاعات تاریخی، حرفی برای گفتن نداشت، شاید پایان گنگ کتاب یا هرعلت دیگری به جالب نبودنش کمک میکرد، نویسنده کتابهای بسیارخوب دیگری هم دارد.

امیر
۱۳۹۴/۰۸/۲۶

نمیدونم چرا این کتابا مجوز میگیرن. اولا چیزی جز دروغ نبود. دوما اصلا هیچ معنا و فایده ای نداشت بدترین رمانی بود که تا الآن خونده بودم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۹۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان