دانلود و خرید کتاب مهندسی ذهن در بازاریابی مجید اسعسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهندسی ذهن در بازاریابی اثر مجید اسعسی

کتاب مهندسی ذهن در بازاریابی

معرفی کتاب مهندسی ذهن در بازاریابی

کتاب «مهندسی ذهن در بازاریابی» نوشتۀ مجید اسعسی، مجتبی اسعسی و علی نعمتی فخبی است و انتشارات فروغ سیمرغ آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب تکنیک‌های جذاب روش NLP در بازاریابی و مدیریت فروش است.

درباره کتاب مهندسی ذهن در بازاریابی

باتوجه‌به کسب‌وکارهای امروزی و همچنین روش‌های بازاریابی، امروزه مشتریان نقش اصلی را در هر شرکت و سازمان بازی می‌کند. برای اینکه شرکت‌ها موفق عمل کنند و در گذر زمان بتوانند در عرصۀ رقابت و بازار حرفی برای گفتن داشته باشد و رضایت مشتریان را جلب کند، باید تلاش کنند که دید خود را وسعت بدهند تا با پیشرفت‌ تکنولوژی همراه شده و از ابزارهای جدید بازاریابی نوین استفاده کنند. بازاریابی نوین ایجاد روش‌های جدید برای تبلیغ که به فروش منتهی شود.

NLP یکی از تکنیک‌های فروش از طریق بازاریابی عصبی است. در دنیای امروز مهندسی فروش و تحلیل رفتار مشتری یکی از مسائل مهم در بازاریابی است. تمامی شرکت‌ها در پی این هستند که مشتری وفادار داشته باشند؛ اما این امر دیگر با روش‌های سنتی امکان‌پذیر نیست. کتاب مهندسی ذهن در بازاریابی به یکی از رویکردهای نوین و جذاب در علم بازاریابی می‌پردازد که کاربرد زیادی دارد که در طرح‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت جذب مشتری را بالا می‌برد.

کتاب مهندسی ذهن در بازاریابی در 6 فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: کلیات و مفاهیم»، «فصل دوم: بازاریابی فروش»، «فصل سوم: روش NLP»، «فصل چهارم: مهندسی فروش و بازاریابی در NLP»، «فصل پنجم: پردازش NLP در بازاریابی و تجارت» و «فصل ششم: تکنیک‌های NLP در بازاریابی و فروش»

خواندن کتاب مهندسی ذهن در بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به روان‌شناسان، مشاوران، مدیران بازاریابی، مدیران فروش سازمان‌ها و شرکت‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مهندسی ذهن در بازاریابی

«ارتقا یا پیشبرد فروش، هرگونه فعالیت کوتاه‌مدت روی مصرف‌کنندگان نهایی است که باعث افزایش ارزش محسوسی برای محصول یا نام محصول شود. ارزش محسوسی که به‌وسیلهٔ پیشبرد فروش ایجاد می‌شود، ممکن است به صورت‌های مختلف مانند پرداخت مجانی بابت پست‌کردن، نمونه‌های مجانی، کم‌کردن قیمت و یا به‌ازای یک عدد خرید، یک عدد مجانی دادن باشد. در آمریکا استفاده از کوپن‌ها مرسوم است. منظور از پیشبرد تجاری، تحریک و تشویق مشتریان، برای افزایش تقاضا است. پیشبرد فروش برای افزایش موجودی کالا در کانال‌های توزیع جهت جلب واسطه‌ها و بهبود تلاش‌های ایشان برای فروش طراحی می‌شود. پیشبرد فروش به‌عنوان یک ابزار ارتباطی بازاریابی، مزایای مختلفی دارد. علاوه بر ایجاد مزایای محسوس برای خریدار، ریسک خریدار را دررابطه‌با محصول کاهش می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

حجم

۶۶۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان