دانلود و خرید کتاب افکار منفی را رها کن نینا پیوروال ترجمه رعنا سادات مظهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افکار منفی را رها کن اثر نینا پیوروال

کتاب افکار منفی را رها کن

معرفی کتاب افکار منفی را رها کن

کتاب افکار منفی را رها کن نوشتۀ نینا پیوروال و کیت پتریو با ترجمۀ رعنا سادات مظهری در انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است. این کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های موفقیت و خودیاری قرار دارد و کمک می‌کند که خواننده آرامش ذهن و شادی را در هر روز پیدا کند.

درباره کتاب افکار منفی را رها کن

پیش از انتخاب این کتاب، باید از خودتان بپرسید که آیا از افکار بیهوده‌ای که در سرتان رژه می‌روند، خسته شده‌اید؟ اگر پاسخ مثبت باشد می‌توانید آن را در فهرست انتخاب‌های خود قرار دارید؛ زیرا با خواندن کتاب افکار منفی را رها کن از نگرانی‌های گذشته و آینده راحت می‌شوید، یاد می‌گیرید خودتان را بی‌قیدوشرط دوسته داشته باشید، چیزهایی را که تحت کنترلتان نیستند بپذیرید، به دنیای خودتان نگاه متفاوتی داشته باشید، خود واقعی‌تان باشید، خودتان و بقیه را ببخشید و افکار منفی را رها کنید.

کتاب افکار منفی را رها کن در ۹ فصل تدوین شده است. عنوان این فصل‌ها عبارت‌اند از: فصل اول: آگاهی؛ فصل دوم: عشق به خود؛ فصل سوم: پذیرش؛ فصل چهارم: طرز فکر؛ فصل پنجم: حقیقت وجود؛ فصل ششم: بخشش؛ فصل هفتم: پشت صحنه؛ فصل هشم: آشکارسازی؛ فصل نهم: مرحله‌ی بعدی.

خواندن کتاب افکار منفی را رها کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مرتبط با خودیاری و موفقیت و نیز روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب افکار منفی را رها کن

«زندگی همیشه آسان نیست. لیست انجام کارهایت را چک می‌کنی، اما حس می‌کنی که هیچ کاری انجام نداده‌ای. کارها یکی پس از دیگری بدون هیچ تعللی تو را به‌نحوی مضطرب می‌کنند. چه در دنیای بیرون و چه در ذهنت که باعث تغییر تو می‌شود، مواقعی هست که احساس می‌کنی به صورت جسمی یا فکری در حال دویدن در چرخ‌وفلک یک همستر هستی و نمی‌توانی از آن بیرون بیایی. ما می‌دانیم که این حس چه‌گونه است. ما هم با چالش‌های زیادی در زندگی مواجه شده‌ایم و ناگهان احساس کرده‌ایم که قادر به کنترل زندگی‌مان نیستیم، انگار که نمی‌توانستیم به راحتی نفس بکشیم و هیچ چیز دیگر به‌جزء اندکی آرامش و آسودگی خاطر نمی‌خواستیم، پس تصمیم گرفتیم که اضطرابمان را جدی بگیریم و وقتی را صرف تحقیق، مطالعه و در خود فرورفتن کنیم.خوش‌بختانه تشخیص دادیم که راهی برای خارج شدن از این وضعیت هست، همیشه راهی برای بیرون پریدن از چرخ‌وفلک همستر وجود دارد و ما می‌خواهیم یافته‌هایمان را با وجود زیبای شما سهیم شویم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۹۹۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان