دانلود و خرید کتاب رهایی از وسواس فکری و عملی با روش نوین ای اف تی افسانه روستا رفیع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهایی از وسواس فکری و عملی با روش نوین ای اف تی اثر افسانه روستا رفیع

کتاب رهایی از وسواس فکری و عملی با روش نوین ای اف تی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رهایی از وسواس فکری و عملی با روش نوین ای اف تی

کتاب رهایی از وسواس فکری و عملی با روش نوین ای‌اف‌تی نوشتۀ افسانه روستا رفیع در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است.

درباره کتاب رهایی از وسواس فکری و عملی با روش نوین ای اف تی

ای‌اف‌تی (EFT) که مخفف عبارت Emotional Freedom Techniques است یک نوع تکنیک به شمار می‌آید برای رها شدن از احساسات از طریق روش ضربه زدن. این تکنیک کشفی عجیب و اسرارآمیز بود که ۳۰ سال پیش مطرح شد. تکنیک ای‌اف‌تی برای بدن و ذهن الگوی متفاوت و کاملاً جدیدی به‌منظور رهایی کامل از احساسات ناملایم، ناراحتی‌ها، دردها، فشارهای روانی و جسمی و همچنین احساسات سرکوب‌شده تعریف می‌کند.

این تکنیک کمک می‌کند تا ذهن خود را از تمامی فشارها و دردهای روحی و روانی آزاد کنید و بر بسیاری از مشکلات که ریشۀ قدیمی یا مبهمی دارند غلبه نمایید. اساس این تکنیک بر ضربه زدن آرام استوار است. نقاطی در بدن وجود دارد که با زدن ضربه‌هایی آرام و پیوسته با نوک انگشتان خود به آن‌ها می‌توان یک جریان ارتباطی قوی با ذهن برقرار کنید و موقعیت را آن‌طور که می‌خواهید تغییر دهید. تکنیک ای‌اف‌تی تلفیقی از رفتارهای فیزیکی و ذهنی است همراه با بیان واضح مشکلات و تمرکز روی آن‌ها و در کنار آن رعایت اصول مثبت‌اندیشی و ایمان داشتن به قانون جذب. کتاب رهایی از وسواس فکری و عملی با روش نوین ای‌اف‌تی با هدف معرفی و تشریح این روش نوشته شده است و می‌تواند به افراد کمک کند تا با آموزش این تکنیک با محیط خود سازگارتر از قبل باشند.

کتاب رهایی از وسواس فکری و عملی با روش نوین ای‌اف‌تی در ۱۲ فصل تدوین شده است. عنوان فصل‌های آن عبارت‌اند از: فصل اول: ناخودآگاه چیست؟ و چه نقشی در ذهن دارد؟؛ فصل دوم: تأثیر ناخودآگاه بر روی احساسات، افکار و اعتقادات چیست؟؛ فصل سوم: کاربردهای ضمیر ناخدوآگاه چیست؟؛ فصل چهارم: تأثیرات ای‌اف‌تی بر ضمیر ناخودآگاه چیست؟؛ فصل پنجم: تاریخچۀ ای‌اف‌تی؛ فصل ششم: احساسات منفی چیست؟؛ فصل هفتم: اختلال وسواس چیست؟؛ فصل هشتم: چگونه می‌توان با تکنیک ای‌اف‌تی بر وسواس غلبه کرد؟؛ فصل نهم: وسواس عملی چیست؟؛ فصل دهم: مراحل به‌کارگیری تکنیک ای‌اف‌تی؛ فصل یازدهم: آموزش ای‌اف‌تی و یادگیری؛ فصل دوازدهم: اعتمادبه‌نفس.

خواندن کتاب رهایی از وسواس فکری و عملی با روش نوین ای اف تی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های روانشناسی عمومی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۶۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۷۶۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان