دانلود و خرید کتاب پینوروبو می خواهد به مدرسه برود آلوارو کولومر ترجمه فاطمه حسینقلی نوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پینوروبو می خواهد به مدرسه برود اثر آلوارو کولومر

کتاب پینوروبو می خواهد به مدرسه برود

معرفی کتاب پینوروبو می خواهد به مدرسه برود

کتاب پینوروبو می خواهد به مدرسه برود نوشتۀ آلوارو کولومر و ترجمۀ فاطمه حسینقلی نوری و ویراستهٔ سپیده پاشایی است و توسط انتشارات دلتا منتشر شده است. 

درباره کتاب پینوروبو می خواهد به مدرسه برود

پینوروبو رباتی‌ است که توسط یک پروفسور اختراع شده است. پینوروبو با این که یک ربات است خیلی دلش می‌خواهد که بیشتر شبیه انسان‌ها باشد. بیشتر دوستان پینوروبو انسان هستند و به همین دلیل پینوروبو گاهی اوقات خیلی کنارشان احساس تنهایی می‌کند؛ چون زندگی او با آن‌ها تفاوت‌ زیادی دارد. یک روز که پینوروبو در حال وقت‌گذرانی با دوستانش است، آن‌ها به مکانی به نام مدرسه اشاره می‌کنند. پینوروبو که تا قبل از آن حتی نمی‌دانست مدرسه چه جور جایی است، حالا دلش می‌خواهد مثل بقیۀ دوستانش به مدرسه برود و درس بخواند. پینوروبو روزها التماس پروفسور می‌کند تا رضایت دهد. در نهایت پروفسور در برابر خواهش‌های پینوروبو تسلیم می‌شود اما به یک شرط: پینوروبو برای رفتن به مدرسه باید ظاهرش را تغییر بدهد و بیشتر شبیه انسان‌ها باشد. 

کتاب پینوروبو می خواهد به مدرسه برود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمامی کسانی که دنبال خواندن داستانی دربارۀ یک ربات بامزه و دوست‌داشتنی هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب پینوروبو می خواهد به مدرسه برود

«وقتی پینوروبو به خانه رسید، از پروفسور فیل ایبرتو پرسید: «مدرسه چیه؟!» مخترع پینوروبو که داشت دستگاهی برای رباتش می‌ساخت تا بتواند با آن ماکارونی بخورد، وسایلش را روی میز رها کرد، سرش را خاراند و جواب داد: «توی مدرسه بچه‌ها یه عالمه چیزهای جورواجور یاد می‌گیرن.» پینوروبو با تعجب گفت: «اوه! من فکر می‌کردم همۀ بچه‌ها مثل من، کل روزشون رو توی خونه می‌گذرونن!» پروفسور لبخند زد.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۱۶,۹۰۰
تومان