دانلود و خرید کتاب مثل نور سمیه سلیمانی شیجانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثل نور اثر سمیه سلیمانی شیجانی

کتاب مثل نور

معرفی کتاب مثل نور

کتاب مثل نور نوشتهٔ سمیه سلیمانی شیجانی است. شرکت چاپ و نشر بین الملل این رمان زندگی‌نامه‌ای را روانهٔ بازار کرده است. این اثر شما را با زندگی «سید نورالدین حسینی الهاشمی» آشنا می‌کند.

درباره کتاب مثل نور

کتاب مثل نور روایتی است داستانی از زندگی آیت‌الله «سید نورالدین حسینی الهاشمی»؛ یکی از بزرگ‌ترین عالمان دینی شیراز. کتاب حاضر بازنویسی و برداشتی آزاد است از کتاب «ماه طلعت» نوشتهٔ «غلامحسن اسکندری». کتاب «مثل نور» حاوی داستانی عاشقانه است که در میان واقعیت و خیال می‌چرخد؛ واقعیتی که با خیال آمیخته شده و همراه است و از طرف دیگر به‌قدر کافی واقع‌بینانه هست تا از حقایق تاریخی دور نشود. این داستان، روایت‌گر زندگی اسماعیل عاشق است؛ جوانی اهل شیراز که با موانع عجیبی برای رسیدن به معشوقش مواجه می‌شود. تمامی این واقعه در روزهای پرتنش ایران و زندگی آشفتهٔ اسماعیل رخ می‌دهد.

خواندن کتاب مثل نور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مثل نور

خانوم بزرگ، عینک را از روی چشم‌هایش برداشت و کنار ظرف آش گذاشت و ادامه داد:

فکر کردی همین که دو روزه می‌ری زورخونه و مثلاً حرفت رو به کسی نگی و بری با یه طوطی هم کلام بشی، داش آکل می‌شی؟ نه جونم؛ داش آکل تا بهش می‌گفتن بالای چشمت ابروئه بهش برنمی‌خورد. تو که زورخونهٔ پولاد می‌ری و به اصطلاح پشت سه نفر رو هم زمین زدی، باید این چیزا رو بهتر بدونی؛ حاج محمد کاظم نگفته برات که داش آکل شدن به این راحتی‌ها نیست؟ وقتی اون بازوبند سبز رو به بازوت بست، برات نقل این چیزها رو نکرد؟

اسماعیل سرش را بالا نگرفت، قاشق را توی کاسهٔ آش تاب داد و سکوت کرد. خانوم بزرگ، عینک را دوباره روی چشم‌هایش گذاشت و گفت:

حالا کی بهت جواب رد داده بی‌خود داری حرف رو زیرورو می‌کنی؟

نظرات کاربران

mashayekh
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

داستانی جذاب از زندگی یکی از علمای مبارز

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۳۷ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۳۷ صفحه

قیمت:
۱۳۵,۰۰۰
تومان