دانلود و خرید کتاب مبانی رهبری در نوآوری شهروندی فرامرز گل زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی رهبری در نوآوری شهروندی اثر فرامرز گل زاده

کتاب مبانی رهبری در نوآوری شهروندی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مبانی رهبری در نوآوری شهروندی

کتاب الکترونیکی مبانی رهبری در نوآوری شهروندی، اثری است که فرامرز گل زاده به نگارش درآورده و انتشارات نمای علم نیز عهده‌دار چاپ و نشر آن بوده.

درباره کتاب مبانی رهبری در نوآوری شهروندی

خلاقیت و نوآوری دو رکن اساسی یک زندگی پویا به شمار می‌آیند. فرقی ندارد بخواهید به‌عنوان یک هنرمند مشغول به کار شوید و یا این‌که قصد داشته باشید حال‌و‌هوای دیگری به زندگی شخصی‌تان بدهید. در هر صورت، خلاقیت و نوآوری به کمکتان می‌آیند تا رنگ تازه‌ای به جوانب مختلف زندگی‌تان ببخشید. خواندن کتاب مبانی رهبری در نوآوری شهروندی به شما کمک می‌کند تا با تأثیر این دو مقوله در حوزهٔ مسائل شهروندی نیز آشنا شوید.

با مطالعهٔ مقدمه‌ٔ مفصلی که در ابتدای کتاب قرار گرفته، به معنای خلاقیت و نوآوری پی برده و با انواع و سطوح آن‌ها آشنا خواهید شد. همچنین به این نکته پی می‌برید که آیا خلاقیت یک مشخصهٔ ذاتی است که از همان ابتدا در وجود انسان نهادینه شده یا این‌که انسان‌ها می‌توانند این خصیصه را در خود پرورش بدهند.

عملکرد و فعالیت نوآورانه موضوعی است که در دومین فصل کتاب مورد توجه قرار گرفته. در سومین فصل، رفتارهای نوآورانه در حیطهٔ مسائل شهروندی مورد توجه بوده است. به کمک آموزه‌های این فصل یاد می‌گیرید که اصولاً چه مفاهیمی با عملکرد نوآورانهٔ شهروندی در ارتباط هستند. در فصل چهارم کتاب مبانی رهبری در نوآوری شهروندی، تصویری کلی از رهبری اثربخش به شما ارائه شده و در کنار آن، نظریه‌های مربوط به این موضوع مطرح شده‌اند. در پنجمین فصل، نوآوری و رهبری شهروندی به‌دقت مورد موشکافی قرار گرفته‌اند. 

از مشخصه‌های اصلی کتاب حاضر می‌توان به روانی و سادگی نثر آن اشاره کرد که باعث شده مطالعهٔ کتاب پیش روی برای مخاطبان عام بسیار آسان باشد. 

کتاب مبانی رهبری در نوآوری شهروندی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به مطالعه در زمینهٔ رهبری تحول‌آفرین و خلاقیت در این حوزه علاقه دارید، خواندن کتاب مبانی رهبری در نوآوری شهروندی می‌تواند برایتان بسیار سودمند باشد.

در بخشی از کتاب

«تغییرات گسترده و جهانی شدن در دنیاي امروز مستلزم سبک رهبري متفاوت و جدیدي است که با استفاده بهینه از منابع و دارایی‌هاي مادي و انسانی، اهداف سازمان را تحقق بخشیده و قادر به توسعه ظرفیت‌ها و استفاده از آن‌ها باشد. رهبرانی که با خلق چشم اندازهاي نوین، تدوین و توسعه بینش‌ها و الهام بخشی موجب تحول و نوآوري شده و با برانگیختن پیروان و ایجاد تعهد و مسئولیت پذیري و هماهنگی در آنها، عوامل و عناصر سازمانی را به گونه‌اي به کار می‌گیرند که هم بقاي سازمان را تضمین کرده و هم موجبات رشد آنها را فراهم می‌سازند. این رهبران توانایی عمل مؤثر در شرایط پیچیده و مخاطره آمیز را داشته و این حس را در خود و زیردستانشان به وجود می‌آورند که در برابر چالش‌ها و فرصت‌هاي احتمالی واکنش مناسب از خود بروز دهند. رهبرانی که با مسئولیت پذیري و به کارگیري قوه تخیل خود و تحقق تخیلات و ایده‌ها، موجبات تعهد، مشارکت داوطلبانه و تلاش فوق العاده را در زیردستان فراهم آورده و در نهایت سازمان‌ها را به سمت سازمان‌هاي یادگیرنده هدایت می‌کنند. چنین رهبرانی را رهبران اثربخش و کارامد می‌نامند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان