دانلود و خرید کتاب تامین مالی تروریسم و حقوق بشر مهدی ارشد سینه سر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تامین مالی تروریسم و حقوق بشر اثر مهدی ارشد سینه سر

کتاب تامین مالی تروریسم و حقوق بشر

معرفی کتاب تامین مالی تروریسم و حقوق بشر

کتاب تامین مالی تروریسم و حقوق بشر نوشتۀ مهدی ارشد سینه سر و زینب اصغری مرزیدره است و انتشارات آذرفر آن را روانۀ بازار کرده است. این کتاب به تروریسم و راهکارهای مبارزه با تامین مالی آن می‌پردازد و از اقدامات ضد تروریستی‌ای صحبت می‌کند که می‌توان برای مقابله انجام داد. 

درباره کتاب تامین مالی تروریسم و حقوق بشر

ضرورت مقابله با تروریسم بر کسی پوشیده نیست و همواره دولت‌ها از حداکثر نیرو و توان خود برای مبارزه با این پدیده استفاده می‌کنند. یکی از راه‌های مبارزه با پدیده تروریسم، مبارزه با تامین مالی آن است. برای این کار، کشورها یا خود به طور مستقیم، یا از طریق سازمان ملل متحد به تهیه اسناد و مقرراتی جهت مسدود نمودن راه‌های تامین مالی تروریسم اقدام می‌کنند. مقابله با تامین مالی تروریسم در سطح جهانی و در سازمان حقوق ملل متحد همیشه یکی از مهم‌ترین موضوعات بوده است.

در جهت مقابله با تامین مالی تروریسم باید راهی پیدا کرد که بتوان از طریق آن دسترسی تروریست‌ها به منابع و تجهیزاتی را که با آن عملیات خود را انجام می‌دهند، مسدود کرد. در هر کشوری قوانین و هنجارهای بین‌المللی مختلفی به منظور این کار وجود دارد. به طور مثال می‌توان به قطعنامه‌های صادر شده در شورای امنیت سازمان ملل متحد به منظور جلوگیری از تامین مالی تروریسم اشاره کرد. کتاب تامین مالی تروریسم و حقوق بشر به بررسی انواع مبارزه با تامین مالی و ابزاری تروریسم می‌پردازد و این موضوع را تحلیل و تجزیه می‌کند. 

خواندن کتاب تامین مالی تروریسم و حقوق بشر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا دربارۀ تروریسم و راه‌های تامین مالی آن و همین‌طور قوانین بین‌المللی حقوق بشر اطلاعات بیشتری کسب کنند. 

بخشی از کتاب تامین مالی تروریسم و حقوق بشر

«ابزارها و شیوه‌های جرایم بانکی به عنوان اصلی‌ترین روش تسهیل‌کننده تامین مالی تروریسم، با ظهور فناوری‌های نوین، چنان تنوع یافته است که دیگر نمی‌توان مبارزه با آن را به قالب‌های سنتی گذشته منوط کرد. تروریست‌ها و تبهکاران از فناوری‌های نوین چون اینترنت و ارزهای مجازی برای توسعه روش‌های مجرمانه خویش بسیار سود می‌جویند. ارزهای مجازی بر بستری غیرمتمرکز و در پوشش ناشناختگی عمل می‌کنند. این ارزها در اغلب موارد فاقد پشتوانه دولتی بوده و هیچ ضمانت یا نظارتی را بر خویش نمی‌بینند. هرچند ویژگی‌های خاص ارزهای مجازی، کار را برای مجرمین و تروریست‌ها تسهیل کرده، نباید در این امر مبالغه کرد.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۳ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۳ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان