دانلود و خرید کتاب بار بنی سیدهمت الله حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بار بنی اثر سیدهمت الله حسینی

کتاب بار بنی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بار بنی

کتاب بار بنی سرودهٔ سیدهمت الله حسینی و حاصل گردآوری و تصحیح و تدوین سیدمجتبی حسینی طرهان است. انتشارات آذرفر این مجموعه شعر معاصر را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب بار بنی

کتاب بار بنی یک مجموعه شعر معاصر را در بر گرفته است. عنوان برخی از شعرهای کتاب حاضر عبارت است از «مناجات»، «حکایت سوال پرسیدن راهب از حضرت علی (ع)»، «توسل جهت بارندگی در سال ۱۳۴۷»، «شاها میلتن» و «سفر در یکی از روزهای سرد زمستان از روستای کَنی میرزای به سمت بارگاه شاخوشین در ارتفاعات بلوران». سیدهمت الله حسینی در سال ۱۳۰۶ در سراب هاشم بگ طرهان به دنیا آمده است. او این مجموعه شعر قافیه‌دار و موزون را با گویش مربوط به محل تولدش سروده است.

می‌دانیم که شعر فارسی عرصه‌های گوناگونی را درنوردیده است. در طول قرن‌ها هر کسی از ظن خود یار شعر شده است و بر گمان خود تعریفی از شعر به‌دست داده است. حضور شعر در همهٔ عرصه‌ها از رزم و بزم گرفته تا مدرسه و مسجد و خانقاه و دیر و مجلس وعظ، همه و همه گویای این مطلب است که شعر، بی‌محابا، زمان، مکان و جغرافیا را درنوردیده و در هفت‌اقلیم جان و جهان به دلبری پرداخته است. آمیختگی شعر با فرهنگ مردم و اندیشه‌های اجتماعی، این هنر را زبان گویای جوامع بشری ساخته است؛ بدان‌گونه که هیچ جامعه‌ای از این زبان بارز، برای انتقال اندیشه‌هایش بی‌نیاز نبوده است. گاهی شعری انقلابی به پا کرده است و گاه انقلابی، شعری پویا را سامان داده است.

خواندن کتاب بار بنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شعر معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان