دانلود و خرید کتاب از هر دری سخنی منصور ملکیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از هر دری سخنی اثر منصور ملکیان

کتاب از هر دری سخنی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب از هر دری سخنی

کتاب از هر دری سخنی نوشتهٔ منصور ملکیان است. انتشارات کنکاش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی خاطرات یک معلم ایرانی است.

درباره کتاب از هر دری سخنی

کتاب از هر دری سخنی در بخش اول به شرح‌حال منصور ملکیان و مسافرت او به انگلستان نگاهی کوتاه انداخته و سپس به موضوعاتی مانند استخدام در آموزش‌وپرورش و تاریخچهٔ ادارهٔ فرهنگ شهرضا، وصیت معلم به پسرش، مسافرت او به سوریه و لبنان، جلال آل‌احمد و دانشسرای عالی تهران و مرگ جلال و سروده‌ای از نویسنده، فصلنامهٔ اندیشهٔ نو و شورای نویسندگان و مصاحبه با این نویسنده، معلم و اولیا و ستاد بزرگداشت معلم و... پرداخته است. این اثر در ادامه درمورد چیستی تربیت و تربیت از دید ژان ژاک روسو، اسماعیل ترخان و طالخونچه و تاریخچهٔ آن‌ها، دربارهٔ دبستان اشعار برگزیده و سمینار ادبیات مشهد، احکام استخدامی و ابلاغ‌ها تا بازنشستگی نیز سخن گفته است.

منصور ملکیان، نویسندهٔ کتاب حاضر که در آن خاطرات خود را نوشته، در سال ۱۳۱۵ در شهرضا در ایران به دنیا آمد. او در دهه‌های ۱۳۳۰ و ۱۳۴۰ در روستاهای شهرضا تدریس کرد و به تحصل نیز پرداخت. خاطرات این معلم ایرانی را در کتاب از هر دری سخنی بخوانید.

خواندن کتاب از هر دری سخنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران خاطرات پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از هر دری سخنی

«پانزدهم اسفند ۱۳۹۳ جهت دیدار فرزند و نوه‌هایم با خانواده به لندن رفتیم و مدت دو ماه در آنجا ماندیم البته ویزای دوساله داشتیم در این مدت در اطراف لندن رفتیم که تماماً جنگل و گل بود جاده‌ها از وسط جنگل می‌گذشت در آنجا هرروز حدود نیم ساعت تا یک ساعت باران و تگرگ می‌آمد و فوراً آفتاب می‌شد هوای دلپذیری داشت جاده در پیچ‌وخم جنگل می‌گذشت مثل‌اینکه سقف جاده‌ها را با درخت پوشانده بودند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

حجم

۲۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۷ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان