دانلود و خرید کتاب هوش اخلاقی کودکان رابرت کولز ترجمه منا تقوی فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش اخلاقی کودکان اثر رابرت کولز

کتاب هوش اخلاقی کودکان

نویسنده:رابرت کولز
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هوش اخلاقی کودکان

کتاب هوش اخلاقی کودکان نوشتهٔ رابرت کولز و ترجمهٔ منا تقوی فر است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب هوش اخلاقی کودکان

کتاب هوش اخلاقی کودکان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نشریهٔ نیویورک‌تایمز در زمینهٔ روان‌شناسی خانواده و فرزندپروری بوده است. در این کتاب، پرسش اساسی این است که چه ویژگی‌هایی از انسان یک شخصیت اخلاق‌مدار می‌سازد؟ روان‌شناس کودک و استاد دانشگاه هاروارد، رابرت کولز بخش عمده‌ای از زندگی خود را وقف الگوسازی، آموزش و نگارش مطالب دربارهٔ زندگی اخلاقی کرده است. او در کتاب حاضر شیوه‌هایی را روشن کرده است که در آن کودکان به بزرگسالانی اخلاقی یا نه‌چندان اخلاقی تبدیل می‌شوند. این نویسنده همواره کوشش کرده است تجربه‌هایش را از کار با کودکانی که در دنیای سرسام‌آور امروزی به‌طور مداوم سعی می‌کنند رفتاری با عشق و محبت بروز دهند، با ما در آثارش سهیم شود. او در این مسیر به مرور مطالعات موردی پرداخته، با قشر گسترده‌ای از والدین صحبت کرده، به پرورشگاه‌ها و کلاس‌های مدرسهٔ کودکان سر زده و بی‌واسطه با خودِ کودکان مصاحبه کرده است. کتاب هوش اخلاقی کودکان به‌دنبال کتاب‌های پرمخاطب دیگر از جمله «سواد فرهنگی» و «هوش عاطفی»، نوع تازه‌ای از هوش را شناسایی می‌کند که برای کامیابی و شکوفایی در زندگی ضروری است.

خواندن کتاب هوش اخلاقی کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به پدرها و مادرها و معلم‌ها و مربی‌های کودک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هوش اخلاقی کودکان

«کودک در دوران ابتدایی صرف‌نظر از خانواده و شرایط زندگی، بیش‌ازپیش موجودی اجتماعی می‌شود و به راز و رمز دنیای هستی علاقه‌مند‌تر می‌گردد و پرسش‌هایش را با چرا و چگونه مطرح می‌کند و همواره برای رفتار صحیح در موقعیت‌های مختلف به دنبال دلیل و منطق است.

خانم فروید در این باره می‌گوید: “وجدان کودک در این سن شکل می‌گیرد” او بعدها چنین نتیجه گرفت که حتی خلاف این حقیقت نیز ممکن است. “هویت و شخصیت کودک در این سن شکل می‌گیرد و با وجدان او درهم‌آمیخته می‌شود و یا برعکس” کودک در دوره ابتدایی با دنیای جدیدی از علم و دانش آشنا می‌شود و فرصت‌های تازه‌ای در قالب کتاب، موسیقی، هنر، و ورزش به رویش گشوده می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان