دانلود و خرید کتاب اصطلاحات بانکی را قورت بده مریم استادزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصطلاحات بانکی را قورت بده اثر مریم استادزاده

کتاب اصطلاحات بانکی را قورت بده

معرفی کتاب اصطلاحات بانکی را قورت بده

کتاب اصطلاحات بانکی را قورت بده نوشتهٔ مریم استادزاده است. این اثر که انتشارات مانیان آن را به چاپ رسانده، اطلاعات بانکی مفیدی را از زبان یک رئیس بانک در اختیار شما قرار می‌دهد. 

 دربارهٔ کتاب اصطلاحات بانکی را قورت بده

مریم استادزاده، رئیس یکی از شعبه‌های بانک صادرات تهران، در کتاب اصطلاحات بانکی را قورت بده، اصطلاحات پرکاربرد بانکی را با زبانی ساده برای مخاطب توضیح داده است تا مردم عادی بتوانند امور بانکی خود را به راحتی و سادگی انجام دهند و تا جایی که ممکن است از اشتباه پرهیز کنند. استادزاده در خلال توضیح اصطلاحات بانکی، تجربیات خود را که حاصل ۱۷ سال خدمت او در بانک است، در اختیار شما قرار داده تا به راحتی درک کنید چه کسانی در موضوعات مالی و بانکی موفق‌تر خواهند بود و چگونه آسان‌تر به اهداف خود خواهند رسید.

در ابتدای کتاب درباره انواع حساب‌های بانکی و اینکه کدام حساب برای شما با توجه به ویژگی‌های آن مناسب‌تر است، خواهید خواند. در قسمت بعد انواع چک و اشتباهات رایج در چک و چک‌نویسی مطرح شده‌اند. سپس به موضوع وام و تسهیلات پرداخته شده و تعهدات و تفاوت‌های آنها بیان شده است. انواع پشتوانه‌ها و ضمانت نامه‌های بانکی نیز در این بخش توضیح داده شده‌اند. در قسمتی که با نام امنیت می‌خوانید، توضیحاتی برای حفظ وجه نقد و مسائل امنیتی آن داده شده است و در قسمت نهایی، اتیکت‌های مشتریان برای شما تشریح شده‌‌اند تا با اطلاع و استفاده از نکات مربوط به آنها، بدانید که چگونه در دریافت خدمات بانکی موفق‌تر عمل کنید.

 کتاب اصطلاحات بانکی را قورت بده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ کسانی که دوست دارند اطلاعات و دانستنی‌های بانکی خود را افزایش دهند، پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

کاربر 7844693
۱۴۰۲/۱۰/۱۸

بسیاری از تعاریف و اصطلاحات در آن وجود ندارد. سفته،وثیقه، برات،..... اصطلاحات بانکی یعنی مجموعه از تعاریف با توضیحات که کارهای عمومی و روزانه افراد رو دربر بگیره. این کتاب نصف این موارد رو پوشش داده متاسفانه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۴۷,۶۰۰
تومان