دانلود و خرید کتاب شاید شبیه نیایش علی میرمیرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاید شبیه نیایش اثر علی میرمیرانی

کتاب شاید شبیه نیایش

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شاید شبیه نیایش

کتاب شاید شبیه نیایش نوشتۀ علی میرمیرانی است. این کتاب را انتشارات روزنه منتشر کرده است.

درباره کتاب شاید شبیه نیایش

کتاب شاید شبیه نیایش، به بررسی و تفسیر ۳۰ نام نیکوی خداوند (اسماء حسنی) همراه با معانی آن‌ها پرداخته است. همهٔ اسامی خداوند معجزه هستند؛ باور معنای هر کدام از آن‌ها اگر در زندگی‌هایمان شکل و رنگِ عمل داشته باشد، به معجزه‌ای شگرف و شگفت می‌انجامد.

خواندن کتاب شاید شبیه نیایش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌هایی با موضوع اسلام و خدا می‌توانند از مخاطبان این کتاب باشند.

درباره علی میرمیرانی

علی میرمیرانی در سال ۱۳۵۰ متولد شده است. شاخص‌ترین نام مستعار او «ابراهیم رها» است که پس از سال‌ها به‌واسطۀ فضای مجازی مجبور به رونمایی از آن شد. علی میرمیرانی در حوزه‌های داستان‌نویسی، طنزنویسی، فیلم‌نامه‌نویسی، مطبوعات، کارگردانی، گفت‌وگو و برنامه‌سازی تلویزیونی سابقهٔ درخشانی دارد.

با نام علی میرمیرانی ۳ اثر صوتی نیز منتشر شده است؛ «به لهجهٔ سپیدار» که نوشتهٔ خود اوست و «داش آکل» صادق هدایت که هر ۲ اثر با استقبال بسیار گرمی روبه‌رو شده‌اند. کتاب صوتی «سال هزار و سیصد و خستگی» نیز کتاب صوتی دیگر اوست. او ترانهٔ تیتراژ اغلب کارهایی را که ساخته، خودش سروده است (رخ تو رخ، واکسن و…).

بخشی از کتاب شاید شبیه نیایش

«بخشنده پای واژه می‌لنگد. تعابیر ادبی، عبارات متکلف کلام فاخر نه قصۀ رحمن بودن تو فراتر از روزمره گیست. رحمن. آن روز که آن جاهل‌پیشۀ خراباتی بعد از یک عمر که زیستش را مردمان در یک کلمه، معصیت، خلاصه می‌کردند فرزند نیم‌جانش را که پزشکان جواب کرده بودند آورد. پیش رحمن بودنت آورد. روی بچه آب می‌ریختند تا تنش با این شوک‌های خفیف تکان بخورد؛ به نشانۀ حیات و تو آن مرد را، یک عمر گناه را وقتی به جان و به جد صدایت کرد بخشیدی. به خودت قسم که بخشیدی او را و جان را به تن فرزندش أدعونی فاستجب لکم! رحمن یعنی آن مرد در حالتی میان خنده و اشک چیزی را حس کرد که برای بیانش پای واژه می‌لنگد، تعابیر ادبی عبارات متکلف......

ابراهیم، پیامبر بزرگت، پدر ایمان، جمله‌ای حیرت‌افزا می‌گوید. وقتی در هزارۀ سوم، کلام غالب جهان این است که هرکس که با ما نیست بر ماست، او از خدای رحیم می‌گوید:

«فَمَن تَبِعَنَى فَانهِ منی و مَن عَصَانِي فَإِنَّكَ غَفور رحیم» یعنی هرآن‌کس که به راه توحید پیرو من است از من است و هرکس با من مخالفت کند، تو خدای بخشایشگر و مهربانی! یا رحیم، عمری در درک این جمله خواهم سوخت که هرکس با توست را عیال و خانوادۀ خود می‌خوانی و جبهۀ مقابل ... فَانكَ غَفُور رحیم!

رحیم یعنی مهربان، چیزی فراتر از آنچه ما می‌دانیم یا در مصحفی، می‌خوانیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۲۸۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان