دانلود و خرید کتاب گام‌های آگاهی: از آیین «آورندگان نور» تا هنر «بازآفرینی» نیل دونالد والش ترجمه فرناز فرود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گام‌های آگاهی: از آیین «آورندگان نور» تا هنر «بازآفرینی» اثر ریحانه فرهنگی

کتاب گام‌های آگاهی: از آیین «آورندگان نور» تا هنر «بازآفرینی»

ویراستار:ریحانه فرهنگی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گام‌های آگاهی: از آیین «آورندگان نور» تا هنر «بازآفرینی»

گام‌های آگاهی: از آیین «آورندگان نور» تا هنر «بازآفرینی» نوشته نیل دونالد والش(-۱۹۴۳)، نویسنده آمریکایی است.

والش در این کتاب، بنیان باورهای انسانی را در بارۀ زندگی و هدف آن در هم می‌شکند و بار مسؤولیت سرنوشت را از روزگار کژرفتار می‌گیرد و بر دوش خودمان می‌گذارد. در آغاز با اعلام این دیدگاه که «زندگی هیچ هدفی ندارد»، خواننده را میخکوب می‌کند. سپس دست‌های او را می‌گیرد و بر فراز پلکان نردبان دریافت‌های خود می‌کشاند. این روش پلکانی که نگارنده دریافت‌های خویش را به اصل‌ها و گام‌های پیاپی تقسیم کرده است، موجب می‌شود تا خواننده، شنوا و پذیرای دیدگاه او شود.

نظرات کاربران

Moon
۱۴۰۰/۰۳/۰۵

کتابی که باتوجه به 12 گامی که ذکر میکنه و تمرین هایی که میده، باعث میشه، جاهایی از زندگیمون رو که نیاز به تغییر داره، تغییر بدیم و یا بعضی رویداد های تلخ رو بی اثر یا کم اثر کنیم

- بیشتر
کاربر ۲۱۰۱۳۰۸
۱۴۰۰/۰۴/۰۸

عالی.... خیلی دوسش داشتم....

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵)
زندگی، حرکت است. همه چیز، حرکت می‌کند. حقیقت، در بر دارندۀ همه چیز است. حقیقت، ساکن نیست. هر حرکتی، تغییر است. شما تغییر می‌کنید. هر تغییری آفرینش است. شما می‌آفرینید.
Moon
معمولاً هنگامی‌ که‌ به‌ نظر می‌رسد زندگی شما‌ از هم‌ پاشیده‌ شده‌، در واقع‌ در حال مرتب‌ شدن است
سارا شاه
«هیچ رویدادی تصادفی نیست؛ طرح و نقشه‌ای وجود دارد و خدا به شیوه‌ای دوستانه در ارتباط با همۀ این طرح‌هاست!»
سارا شاه
آنچه حقیقت خود می‌نامیم، به راستی حقیقت ماست؟
Moon
جهان پر از خوابگرد است بسیاری از مردم با ناآگاهی در جهان پرسه می‌زنند. این حالت را می‌توانید در چهره‌های آن‌ها در مراکز خرید ببینید که هیچ آگاهی و علاقه‌ای به هر مطلبی که به «آگاهی» یا «جنبش آگاهی» مربوط می‌شود، ندارند. اغلب، این مردم شبیه جنازه‌هایی هستند که راه می‌روند. آن‌ها لبخند بر لب ندارند، بانشاط گام برنمی‌دارند و بدنشان بی‌انرژی‌ست. دیدن این آدم‌ها ناراحت‌کننده است، اما از آن ناراحت‌کننده‌تر این است که آن‌ها حتی متوجه نیستند چه بر سر خودشان می‌آورند. مردم به اندازه‌ای از درک عواطف خود دور افتاده‌اند که اغلب حتی نمی‌دانند، یعنی آگاه نیستند که واقعاً غمگینند؛ چه رسد به این که بدانند چرا غمگین هستند.
Moon
اوقات‌ بسیاری‌ را صرف‌ انجام‌ کارهایی‌ کرده‌اید که‌ در پایان زندگی‌ برای‌ شما و دیگران‌ مهم‌ نخواهد بود و هیچ‌ معنایی‌ نخواهد داشت‌.
سارا شاه
اکنون جهان به نور شما نیاز دارد، نه‌ فردا؛ هم‌اکنون‌! حتماً این‌ موضوع‌ را می‌دانید و از همین‌ روست‌ که‌ خواندن‌ این‌ کتاب‌ را آغاز کرده‌اید.
سارا شاه
زندگی، بی‌معنی‌ست. تنها معنای زندگی، ‌ همان مفهومی‌ست که ما به آن می‌دهیم. به همین ترتیب‌ تجارب، پیشامدها و رویدادهای فردی و دیگر پدیده‌های شخصی به خودی خود هیچ معنایی ندارند؛ به جز معنایی که ما به آن‌ها می‌دهیم....
Moon
فقط فکر است که چیزی را «بد» می‌کند. فکر شما در بارۀ هر چیزی، به آن ـ شخص، مکان یا رویداد ـ معنی می‌بخشد. در ضمن، این فکر که به ما می‌گوید چیزی «بد» است، الزاماً «بد» نیست. در واقع یکایک ما از این طریق که چه چیزهایی را «خوب»، «بد»، «درست» و «نادرست» می‌خوانیم، خود را تعریف می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم چه کسی هستیم. اما باید همواره به یاد داشته باشیم، این ما هستیم که این تعریف‌ها را درست می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم. برخلاف عقیدۀ عمومی، این تعاریف‌، حقیقت مطلق نیستند.
Moon
«انجام‌ دادن‌» کار بدن‌ است‌، «بودن» کار روح است. به‌ ندرت‌ پیش‌ می‌آید که‌ گذران‌ درست‌ زندگی، ‌ از طریق‌ تصمیم‌ به‌ انجام‌ دادن‌ حاصل‌ شود، اما ممکن‌ است‌ طی‌ این‌ مسیر، در جایی‌ به‌ انجام‌ کاری‌ نیاز باشد.
Moon

حجم

۹۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۹۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان