دانلود و خرید کتاب معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه ابراهیم منصوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه اثر ابراهیم منصوری

کتاب معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه

معرفی کتاب معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه

کتاب الکترونیکی «معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه» نوشتهٔ ابراهیم منصوری با ویراستاری فائزه قوچی در انتشارات نسل نواندیش چاپ شده است. فعالیت اصلی مجموعه عالیجناب ذهن پرداختن به اصول ذهن ناخودآگاه و آموزش آن است.

درباره کتاب معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه

ذهن ناخودآگاه ما سیستم قدرتمندی است که فقط فرکانس و حالت عاطفی را می‌فهمد. وقتی به آن فرکانس ثروت فراوانی را بدهید، کلید ثروت ذهن ناخودآگاهتان را روشن می‌کنید تا مصادیق آن را به‌سمت زندگی‌تان هدایت کند. کتاب معجزه‌آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه تلاش می‌کند به ما نشان دهد که تمام آنچه در پی آن بودیم و هستیم، درون خودمان نهفته است و نباید در جای دیگری دنبال پاسخش بگردیم. ذهن ما همانی است که می‌تواند جهانی را دگرگون سازد. اگر این موضوع را باور کنیم، معجزات ساده‌ترین اتفاقات زندگی خواهند بود.  

کتاب معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه

«ذهن خودآگاه تحلیلگر و بسیار منطقی است. تمام حسابگری‌ها و دو دوتا کردن‌های شما مربوط به همین بخش ذهن است. نجواهای درونی شما که می‌گویند: «مگر می‌شود؟» و «امکان ندارد»، کار ذهن خودآگاه شماست و به این شکل باعث ایجاد افکار و احساسات منفی در شما می‌شود. این ذهن بسیار عجول است و مدام در گذشته سفر می‌کند تا ترس و نگرانی ایجاد کند. این ذهن موهبتی بسیار باارزش برای بقای ما دربرابر خطرات خارجی و نیز در جهت کمک به جریان معجزه‌آفرینی است.

این بخش از ذهن بسیار فراموش‌کار و محدود است. آنچه با حواس پنج‌گانهٔ خود درک می‌کنیم مربوط به همین بخش از ذهن خودآگاه است. همان‌طور که خداوند در قرآن کریم از آن با نام «نسیان» یاد کرده است. اما ذهن ناخودآگاه یا همان ضمیر ناخودآگاه سازندهٔ اصلی اتفاقات و وقایع زندگی شماست. هیچ محدودیتی نمی‌توان برایش متصور شد و قلمروی آن ناشناخته‌های شگفت‌انگیز و بی‌انتهاست. نه تحلیل کردن می‌داند و نه منطق سرش می‌شود. همین ذهن شماست که عاشق سپاسگزاری است، چون هرلحظه و بدون توقف با مبدأ و منشأ آفرینش در ارتباط است. این بخش ذهن تنها با فکر و حس ارسالی شما از ذهن خودآگاه کار می‌کند (چه منفی چه مثبت)، فکری که در ذهنتان شکل می‌گیرد و حسی که به فکر در قلبتان ایجاد می‌شود، به‌صورت ارتعاش وارد ذهن ناخودآگاهتان شده و به‌صورت جذب برکات، فراوانی‌ها و موهبت‌ها وارد زندگی‌تان می‌شود.

ذهن ناخودآگاه نه با گذشته کار دارد و نه با آینده، بلکه فقط و فقط در زمان حال است که قدرت خودش را نشان می‌دهد. ذهنیت همیشه برنده است و اهل هیچ شوخی و پیام مبهمی نیست. باجدیت تمام فکر و حس شما را دریافت کرده و دقیق اجرا می‌کند. ذهن ناخودآگاه وفادارترین، قدرتمندترین و امانت‌دارترین مجری است که با انتخاب فکر و حس خوب توسط ذهن خودآگاه و دادن ارتعاش مثبت به ذهن ناخودآگاه، جذب‌ها، برکات، موهبت‌ها و معجزات وارد زندگی‌تان خواهند شد.

برای ورود به دنیای بی‌انتها و شگفت‌انگیز ناشناخته‌ها که قلمروی ذهن ناخودآگاه ماست، اولین قدم آغاز تربیت ذهن خودآگاه تحلیلگر و به خدمت درآوردن آن برای جذب خواسته‌هایمان است. پس از آن باید شاهد بهشت حقیقی و خلق معجزات عظیم در زندگی باشیم.»

نظرات کاربران

mahdi
۱۴۰۲/۰۴/۰۶

✨(خوندن این کتاب رو به شدت پیشنهاد میکنم) کتاب خیلی خوبیه و خیلی خوب درمورد ذهن خوداگاه و ناخودآگاه میگه👍🏻 😉خلاصه مطلب اینکه که سعی کنید هرروز سپاسگزاری کنید و با حس و حال خوب شکرگزاری کنید و اتفاقات فوق العاده ای

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۰)
بودا می‌گوید: «میل ریشهٔ همهٔ رنج‌هاست.» اگر میل را رها کنید، رنج را رها می‌کنید.
mahdi
هر تغییر هرچند کوچک را جشن بگیرید.
mahdi
وینستون چرچیل، نخست‌وزیر سابق بریتانیا و از چهره‌های بنام سیاست در تاریخ می‌گوید: «امپراتوری‌های آینده، امپراتوری‌های ذهنی هستند.»
mahdi
امروزتان با دیروزتان یکی نباشد.
mahdi
چه مهربان خدایی داریم. می‌گوید: «به من اعتماد کنید و از حالتان لذت ببرید، تضمین آینده و اهدافتان با من.»
mahdi
ذهن ناخودآگاه تفاوت منفی و مثبت بودن ارتعاشتان را نمی‌فهمد
mahdi
هرلحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر هرلحظه که می‌کوشم در کار کنم تدبیر آرام‌تر از آهو بی‌باک‌تر از شیرم رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر
mahdi
وقتی ذهن درست تغذیه شود، بدن نیز مثل ساعت برایتان کار خواهد کرد و هرگز بیمار نخواهد شد.
mahdi
آگاهی به‌تنهایی کفایت نمی‌کند. آگاهی و اجرا مکمل یکدیگرند و اگر بخواهیم به جذب ختم شوند، باید هر دو مؤلفه، یعنی آگاهی و اجرا، باهم و در کنار هم باشند. فرمول جذب: آگاهی + اجرا = جذب.
mahdi
جنگیدنی در کار نیست؛ لذت از مسیر، هدف است.
mahdi

حجم

۱۱۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱۱۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان