دانلود و خرید کتاب شناخت محصولات رایگان موسسه HTeBooks ترجمه اعظم‌السادات ایزدی اونجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شناخت محصولات رایگان اثر موسسه HTeBooks

کتاب شناخت محصولات رایگان

معرفی کتاب شناخت محصولات رایگان

کتاب الکترونیکی «شناخت محصولات رایگان» اثری از مؤسسهٔ HTeBooks با ترجمهٔ اعظم‌السادات ایزدی اونجی در انتشارات نوژین چاپ شده است.

درباره کتاب شناخت محصولات رایگان

همهٔ ما عاشق کالاهای مجانی هستیم. در واقع شرکت‌های تجاری برای دیده‌شدن، شنیده‌شدن و شناخته‌شدن و برای اینکه از آن‌ها قدردانی شود راهی جز عرضهٔ کالاهای رایگان ندارند. همچنین هر فرد به طریقی، در عرضهٔ کالاهای مجانی سود می‌برد. گشتن در اینترنت به‌خاطر تمام کالاهای رایگانی که ارائه می‌کند خیلی خوب و دلپذیر است. با‌این‌حال تا وقتی درک نکنید که چرا شرکت‌ها و نهادهای مختلف، کالای رایگان ارائه می‌دهند، نمی‌توانید آن‌ها را به دست بیاورید. این کتاب همه چیز را دربارهٔ شناخت محصولات رایگان و این که کجا و چگونه آن‌ها را در اینترنت به دست بیاورید، می‌آموزد.

کتاب شناخت محصولات رایگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به موضوعات مربوط به کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب شناخت محصولات رایگان

«ذات انسان میل به رفتار تساوی گونه دارد. این جنبهٔ انسانی ما به چیزهایی که می‌خریم هم سرایت می‌کند. حالا این به چه معناست؟ به سادگی می‌توان گفت که ما می‌خواهیم به اندازه‌ای که پول می‌پردازیم کالا یا خدمت دریافت کنیم. اگر یک کالا یا خدمت ارزشی کمتر از پول پرداختی داشته باشد یا انتظار شما را برآورده نکند، حق مسلم شماست که گلایه کنید. با وجود اینکه این یک راه شیادانه برای دریافت کالاهای رایگان برخط و برون‌خط است (مگر اینکه واقعاً ناراضی باشید) اما شکایت‌کردن برای دریافت کالاها و خدمات رایگان معمولاً مثل یک طلسم جواب می‌دهد. برای هر شرکت یا کارخانهٔ دوستانه‌ای، بازخورد، چه مثبت چه منفی، می‌تواند به مثابهٔ ابزاری برای کنترل کیفیت باشد. این را بدین معنی تفسیر نکنید که حالا باید سریعاً دفترچه‌تان را پر کنید و هزاران شکایت‌نامهٔ الکترونیکی در مورد هر چیز بنویسید. اگر این کار را بکنید، احتمال اینکه به شما برچسب مشتری همیشه ناراضی بچسبانند بیشتر می‌شود (که برای دریافت کالای رایگان چیز خوبی نیست). ممکن است من ۱۰۰ درصد طرفدار این روش نباشم اما دلیلی وجود ندارد که شما این روش جادویی را امتحان نکنید به خصوص اگر واقعاً از محصولی گلایهٔ منطقی داشته باشید. یک دلیل منطقی برای اینکه چرا شکایت کردن می‌تواند راه خوبی باشد وجود دارد. همانطور که اشاره کردم، بیشتر شرکت‌ها مشتری محورند. یعنی شرکت‌ها برای جلب رضایت مشتری (یعنی شما) از خدمات ارائه‌شده (ارزش در برابر پول) تمام تلاش خود را می‌کنند. خب حالا چطور اعلام نارضایتی برای شما کالای رایگان به ارمغان می‌آورد؟ همانطور که می‌دانیم شرکت‌ها نارضایتی را به عنوان تبلیغات بد به حساب می‌آورند و تبلیغ بد برای تجارت، بد است. بگذارید مثالی از یک موقعیت در هتل برای شما بزنم؛ اگر توی سوپ شما سوسک وجود داشته باشد، حق شماست که اعتراض کنید. با این حال این مسئله مجوز حمل یک سوسک مرده را در کیف یا جیبتان برای گرفتن یک وعده غذای مجانی به شما نمی‌دهد؛ چون این کار شیادی است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۶۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۹۰۰
تومان