دانلود و خرید کتاب دعادرمانی (فارسی - انگلیسی) کیت مک‌کلان ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دعادرمانی (فارسی - انگلیسی) اثر کیت مک‌کلان

کتاب دعادرمانی (فارسی - انگلیسی)

نویسنده:کیت مک‌کلان
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دعادرمانی (فارسی - انگلیسی)

کتاب دعادرمانی (فارسی - انگلیسی) نوشته کیت مک‌کلان کتابی در حوزه روان‌شناسی است که با ترجمه مهدی سجودی مقدم در انتشارات مهراندیش به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب دعادرمانی (فارسی - انگلیسی)

آیا تابه‌حال شده است که آرزو کنید کاش به خدا نزدیک‌تر بودید؟ آیا گاهی اوقات به خاطر غفلت از دعا احساس تقصیر و عذاب وجدان می‌کنید؟‌ آیا به کسانی که به نظر می‌رسد همواره حال‌وهوای خوبی در دعا دارند، غبطه می‌خورید؟ آیا به دنبال آرامش و طمأنینهٔ قلبی هستید؟

امروزه مردم زیادی بر این باورند که نمی‌توانند دعا کنند. ازنظر آن‌ها دعا موهبت ویژه‌ای‌ از فعالیت‌های کلیسا، افراد مسن، یا روحانیون است. چراکه مردم معمولی به‌قدری سرشان شلوغ است که به‌سهولت از فرصت‌های دعا که در پیرامونشان است،‌ صرف‌نظر می‌کنند. این افراد یاد نگرفته‌اند که از موهبت خدادادیِ استعداد دعا کردن که در وجودشان است، بهره ببرند.

اگر شما هم جزو همین افرادید ـ و یا نیاز به کمی تشویق برای برنامهٔ دعای خود دارید ـ آستین بالا بزنید! در صفحات دلنشین دعادرمانی کِیت مَک‌کِلان توصیه‌های ساده اما مؤثری را با اطمینانِ ‌خاطر و کارکردی تازه به شما پیشنهاد می‌کند.

دعای واقعی زنده و دارای ‌حیات است ـ چنین دعایی از میان زندگی، شخصیت،‌ نیازها و توازن روحی شما پا می‌گیرد. هرروز و هرلحظه سرشار از موقعیت‌هایی برای دعاست. اگر از این لحظات استفاده کنید، وجود خود را به‌ روی گران‌بهاترین ثروت‌ها و همچنین مؤثرین روش درمانی‌ای که وجود دارد، گشوده‌اید.

دعا برای متخصصینِ دعا نیست، برای شماست. بگذارید دعادرمانی دل‌وجان شما را نزد کسی ببرد که زندگی شما در دست دارد.

خواندن کتاب دعادرمانی (فارسی - انگلیسی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

همه دوست‌داران کتاب های روان‌شناسی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

مکروبه
۱۴۰۱/۱۱/۰۱

نصف کتاب که عکس های بی ربط بود یه سری جملات درمورد دعا گفته گه درمقابل کلمات بی نظیر امیرالمونین واهل بیت کلمات بیهوده ای هستند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان