دانلود و خرید کتاب چگونه عاشقانه زندگی کنیم؟ وین دایر ترجمه فریبا سبز چمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه عاشقانه زندگی کنیم؟ اثر وین دایر

کتاب چگونه عاشقانه زندگی کنیم؟

معرفی کتاب چگونه عاشقانه زندگی کنیم؟

«چگونه عاشقانه زندگی کنیم؟» نوشته وین دایر (۲۰۱۵-۱۹۴۰)، نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «بیشتر افراد وقتی می‌گویند دارند دنبال محبوبشان می‌گردند. می‌گویند "بالاخره عشقم را پیدا کردم، ما مثل هم فکر می‌کنیم و مثل هم رفتار می‌کنیم و هر دویمان رنگ سبز را دوست داریم و سبزیجات مورد علاقه هر دویمان ریحان است و وقتی او می‌خواهد حرفی بزند قبل از اینکه بتواند آن حرف را بزند من آن را می‌گویم و فکرهای مشابه هم داریم و هر دویمان صبح زود بیدار می‌شویم و هر دویمان سینما را دوست داریم و هر دویمان یوگا را دوست داریم و هر دویمان قارچ می‌خوریم و نحوۀ خوردنمان هم یکی است، درست همان جور که من ساقه‌اش را می‌بُرّم او هم آنها را می‌برد. خیلی جالب است مگرنه؟! من همیشه به این افراد می‌گویم: "روابط شما فقط سه هفته دوام خواهد آورد! " و این رابطه تمام خواهد شد زیرا این معشوق شما نیست، خُب. یعنی چه کسی آن چیزهایی که خودش هست را بیشتر می‌خواهد، درست است؟ شما دنبال آینه‌ای از خودتان نیستید. اما گرایش داریم که این‌گونه فکر کنیم. چه چیزهایی بین ما مشترک است؟ و اگر مشترکات داشته باشیم بالاخره رابطۀ آرامش‌بخشی خواهیم داشت زیرا همیشه مثل هم فکر و رفتار خواهیم کرد و غیره. عموماً این گونه اتفاق نمی‌افتد. می‌دانید، دلیل اینکه می‌گویم معشوقتان همان کسی است که نمی‌توانید تحملش کنید، البته این را یک مقدار به شوخی می‌گویم، اما چیزی که می‌خواهم بگویم این است که در آرامش بودن گوهر داشتن احساس لیاقت است، ماهیت ظهور است. در آرامش بودن گوهر روشنگری است. هر لحظه که آرامش دارید در موقعیت روشنگری قرار دارید.»
معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظرات کاربران

maryam
۱۳۹۶/۰۳/۲۸

ترجمه اصلا خوب نیست. انگار که داده باشیgoogle ترجمه کنه.فعلها گاهی باهم تناسب ندارند. کلا اگه میخوایید کسی رو اذیت کنید مجبورش کنید این کتابو بخونه😆 اما محتوای کتاب اگر بتونید همزمان با خوندن ویرایش هم بکنید خیلی خوبه. حیفه واقعا

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۸۵۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان