دانلود و خرید کتاب اندیشه مارکسیستی و شهر آنری لوفور ترجمه همن حاجی‌میرزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اندیشه مارکسیستی و شهر اثر آنری لوفور

کتاب اندیشه مارکسیستی و شهر

معرفی کتاب اندیشه مارکسیستی و شهر

کتاب اندیشه مارکسیستی و شهر نوشته آنری لوفور، جامعه‌شناس، روشن‌فکر مارکسیست و فیلسوف فرانسوی است که با ترجمه همن حاجی‌میرزایی در انتشارات همشهری به چاپ رسیده است.

انتشارات مؤسسه همشهری در جهت ارتقا سطح فرهنگی و آگاهی‌های جامعه، از سال ۱۳۷۳ به فعالیت حرفه‌ای در بازار نشر پرداخته است. این مرکز با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و امکانات مؤسسه همشهری، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌های فرهنگی‌ ـ‌ ‌مطبوعاتی ایران، فعالیت خود را آغاز کرده است. این انتشارات در زمینه‌ چاپ و نشر کتاب‌های برگرفته از مجموعه نشریات مؤسسه، کتاب‌های حوزه علوم ارتباطات و کتاب‌های حوزه شهر و شهرنشینی و همچنین کتاب‌های تخصصی حوزه ارتباطات و رسانه و سایر حوزه‌های علوم انسانی فعالیت می‌کند.

 درباره کتاب اندیشه مارکسیستی و شهر

کتاب اندیشه مارکسیستی و شهر شامل پنج فصل است. در فصل اول، لوفور خوانشی از کتاب وضعیت طبقه‌ کارگر در انگستانِ عصر انگلس ارائه می‌کند. در فصل دوم، خطوط کلیِ سویه‌های مشخصاً شهریِ تقسیم کار را ترسیم می‌کند. 

فصل سوم پروژه‌ جامع‌تر «نقد اقتصادسیاسی» را در پیوند با مضامین شهری بحث می‌کند. این ترجمه‌ یک فصل اضافی نسبت به نسخه‌ای اولیه دارد، فصل چهارم «انگس و اتوپیا»، که ... در این فصل لوفور به بررسی کتاب مسئله‌ مسکن و بعضی دیگر از متون انگلس پرداخته است. فصل پایانی نیز مطالعه‌ای پردامنه درباره‌ مسئله‌ مالکیت زمین است و در آن مضامین مربوط به علاقه‌ دیرینه‌ لوفور به مسائل روستایی با تمرکز بر امر شهری کنار هم جمع شده‌اند. 

خواندن کتاب اندیشه مارکسیستی و شهر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران جامعه‌شناسی، اقتصاد، علوم سیاسی و مطالعات شهری مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان