نظرات درباره کتاب زندگی دوستدار محیط زیست و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب زندگی دوستدار محیط زیست اثر آزاده بهرامجی

نظرات کاربران درباره کتاب زندگی دوستدار محیط زیست

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۱۱ رأی
۴٫۶
(۱۱)
خردمند
ای کاش در زمستان که از شدت آلودگی هوا در رنج بودیم این کتاب در دسترس ما قرار میگرفت. اگر همه ما اصول آمده در این کتاب را رعایت کنیم دیگر شاهد زمستان های آلوده نخواهیم بود. کره زمین به مراقبت ما نیاز دارد....
شهرزاد قصه گو
توصیه های کتاب بسیار کاربردی بود. من نمیدانستم وسایل برقی حتی اگر خاموش باشند هم مصرف برق دارند!
AllliT
چطور ؟
کاربر ۲۳۳۶۳۵۴
متن کتاب بسیار روان است و مطالب کاملا کاربردی هستند. البته من نسخه ای پاب را به پی دی اف ترجیح میدم که البته امری شخصی است.
قاصدک
حتما مطالعه این اثر و توصیه میکنم. من تازه معنی گازهای گلخانه ای و ارتباطش را با گرمایش کره زمین فهمیدم. خیلی مباحث سنگین به زبان ساده بیان شده. حالا که طاقچه کتاب را رایگان کرده جا داره به بقیه هم هدیه بدیمش.
pegah
مطالب کاربردی خوبی لرای کاهش آلودگی محیط زیست پیشنهاد شده
منصوره حق خواه
مطالب کتاب به شدت کاربردی و مناسب تدریس در مدارس است. محیط زیست و حفظ آن مساله جدیدی است و این کتاب با نگارش روان و ارایه توصیه های کاربردی میتواند یکی از منابع خوب آموزشی در این زمینه باشد.
یازش
به عنوان فردی که بیش از سی سال در حوزه محیط زیست فعال بوده ام، این کتای را مزخرف ترین کتاب ممکن در این حوزه می دانم. زیرا راهکارهای آن آسیب ببشتری به محیط زیست وارد می کند.
1388
کره زمین سیاره ای شگفت انگیز است و تنها خانه ما انسان ها پس شایسته است به خانه خود آسیب نزنیم زمین به ما نیاز ندارد ما به زمین و حیات اش نیاز داریم پس باید حواسمان بهش باشه این کتاب خیلی عالی هست
محسن زرین قلم
پیوستگی مطالب کتاب و ارایه راهکارهای عملی و قابل انجام نقطه قوت این اثر است. تمام راهکارهای ارایه شده به راحتی قابل انجام بوده و رویایی و آرمان گرایانه نیستند. ای کاش این کتاب را بشود در تعداد زیاد چاپ کرده و در اختیار عموم قرار داد.

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد