نظرات درباره کتاب پرنده به پرنده و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پرنده به پرنده اثر آن لاموت

نظرات کاربران درباره کتاب پرنده به پرنده

نویسنده:آن لاموت
انتشارات:نشر بیدگل
امتیاز:
۳.۹از ۳۴ رأی
۳٫۹
(۳۴)
سپیده برگ بیده
این کتاب اولین کتابیه که درمورد نویسندگی خوندم و با اینکه اوایل کتاب با ترجمه و نوشتار کتاب نمیتونستم ارتباط برقرار کنم (و خیلی طول کشید تا عادت کنم بهش) اما به شدت به من انگیزه داد برای شروع. نویسنده‌ی کتاب راهکارهای ساده و خوبی میده برای اینکه بلاخره از حاشیه امنمون بیایم بیرون و شروع کنیم به نوشتن. بعضی راهکارهای کتاب به من در مسیر نوشتن پایان نامه‌ام هم خیلی کمک کرد و برام راهگشا بود.
imalializade
لاموت بامزه و در عین حال به شکل بیمارگونه‌ای پرحرف است. فکر می‌کنم خواندن این کتاب می‌تواند حال نویسنده‌های افسرده را کمی بهتر کند.
سارا مطلوب
کتاب محشره برای هر کسی که آرزوی نوشتن داره ولی تو چاله‌چوله‌های مسیر گیر افتاده. همهٔ روایت خودمونی و بدیع و دست‌اوله، ضمن اینکه زبان طنز بسیار به جذابیتش کمک می‌کنه. از توصیه‌های کلیشه‌ای نویسنده‌ها به نوآموزان هم خبری نیست. اشکال کار ترجمهٔ متوسطه که کیف آدم رو کور می‌کنه. بااین‌حال خود متن به قدری جذابه که حتی یه ویراستار سختگیر هم - که ترجمهٔ ضعیف عمیقاً عذابش می‌ده - می‌تونه از خوندنش لذت ببره. منظورم از ضعیف نارسا یا پردست‌انداز نیست؛ فقط مترجم در خلاقیت و تسلط به زبان، به گرد پای نویسنده هم نمی‌رسه.
محسن حرمی
این کتاب بی نظیره، قطعا از خوندنش و خلاقیت در نگارش و پیوند جذابی که لاموت بین نوشتن و زندگی ایجاد کرده شگفت زده میشید. برای من که عجیب الهام بخش بود. و بهتره در پایان بگم این کتاب کتابی درباره ی خلاقیت در نوشتن نیست انفجار خلاقیته یک نویسنده ی بزرگ و بی ادعاست
کاربر ۱۱۸۳۹۹۰
S99RENPXQ187P۴۰٪تخفیف اشتراک
راحله
برای شروع نویسندگی خوبه
امیر
کتاب خیلی خوبیه. یه درخواست داشتم، میخواستم بگم کسی که کتاب خوب در مورد نویسندگی یا رمان نویسی خونده به بنده هم معرفی کنه. البته کتاب هایی که در طاقچه هم باشه. ممنون میشم اگه وقتتون رو برای چند دقیقه برای پاسخ به درخواست بنده بزارید. با تشکر از همه دوستان.
کاربر3434
کتاب حرکت در مه
کاربر3434
کتاب راه هنرمند
Darvag
سلام خدمت دوستان من کتاب های نویسندگی رو بیشترشون رو حدودا مطالعه کردم این تکنیک بهتون نمیگه فقط امیدوارتون میکنه که بنویسید . درمورد پیرنگ و عناصر و شخصیت سازی و ... صحبتی نمیشه. برا سرگرمی خوبه بخونی کسی که اول راه هستش خوبه برا اولین کتاب مطالعه کنه ارزش ریالی نداره .
کاربر 1301790
مسلما داستان رابرت مک‌کی
a.hasanzade
هردو کتابی که گفتید، خوبن.
امیر
کاربر. من هم دقیقا سوال شما رو پرسیدم، اما متاسفانه هیچکس پاسخگو نیست. به نظرم بار و بندیل رو ببندیم که این جا دیگه جای ما نیست:-)
Albus
این کتاب برام باز نمیشه
کاربر ۲۴
مناسب افرادی که میخواهند نویسنده بشوند.
Afshin Janani
کتابی دلنشین که نویسنده با زبانی صمیمی نقشه‌ی راهی برای نوشتن و داستان‌نویسی پیش روی مخاطب میذاره. نویسنده ترکیبی جذاب و البته مفید و کاربردی از تجارب شخصی و آموزه‌های بزرگان نویسندگی رو در این کتاب خلق کرده. این کتاب مناسب کساییه که مشتاق نوشتن داستان و رمان و یادگیری نوشتن هستند.
esmat
بسیار عالی و روان همراه با ایده هایی برای نوستن مثل جرقه هایی که یکهو بگویی اهان فهمیدم چی بنویسم بعد بدویی قلم و کاغذ یا کیبورد برداری و شروع کنی به نوشتن کلا مناسب برای دوستداران نویسندگی
کاربر ۱۵۴۴۲۲۴
چرا خانمی که دارن این کتاب رو می خوانند انقدر غلط تلفظی دارن؟
قاصدک
این پیام برای این کتاب نیست... لطفا نظر رو پاک کنید این کتاب اصلا گویا نیست و متنیه

حجم

۳۴۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

حجم

۳۴۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

قیمت:
۱۰۷,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد