نظرات درباره کتاب ترگل و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب ترگل اثر عماد داوری دولت آبادی

نظرات کاربران درباره کتاب ترگل

۴٫۱
(۲۷۶)
Samira
از تیتری که روی صفحه کتاب نوشته انتظار داریم همان دلایل عقلی و روانشناسی آورده باشد ولی اینطور نبود. در اول کتاب هم نویسنده گفته که دین رو کنار می‌گذاریم و از نظر عقلی بررسی میکنیم که همه قبول دارند که اصلا اینگونه نبود و همه ی دلایلش را با دین اورده بود و نقل قول از قرآن و پیامبر و حدیث امامان بود. تیتر روی کتاب و نکته ی اول کتاب با متن کتاب سازگار نیست.
N
دلیل عقلی یعنی فروید یا فلان دانشمند اروپایی. عجیبه که ما اگر بزرگانِ خودمون چیزی گفته باشن نمیشه دلیل عقلی بلکه میشه احساس و تعصب. اما یکی دیگه که خارجی باشه گفته باشه میشه عقلی. اگر بگید پیامبر رو ندیدین. میشه بگید فروید و فلان دانشمند رو کجا دیدین؟
علیرضا زارعی
آیا ممکن نیست همان روایات قرآنی و نقل از ائمه عقلانی باشد؟ حالا اگر نقل از فروید میگفت ، شما می پذیرفتی؟
arb
اگر اهل حجاب هم هستین ، پیشنهاد میکنم این کتاب جذاب و دوست داشتنی رو مطالعه کنید 😀😊
کاربر ۲۹۳۲۳۱۱
خیلی عالی
هدهدسبا
یک کتاب عالی و کاملا منطقی! بالاخره دو کلمه حرف حساب درباره حجاب! فقط حیف که pdf بود و نمیشد نشانه گذاری کرد. که اگه میشد کل کتابو رنگی میکردم😅
F.soli
کتاب خیلی عالی هستش حتما حتما بهتون توصیش میکنم.به نظرم خوبی این کتاب این بود که خوبی ها وبدی های کشور های غربی را با هم میگفت؛این مشخص می‌کرد که ما در چه زمینه هایی خوب هستیم و در چه زمینه هایی باید پیشرفت کنیم. در این زمان ها خیلی خوبه که این کتاب رو بخونیم و از دنیای اطرافمون با خبر بشویم.
یا زهرا
کتاب عالی بود واقعا برای کسانی که می خواند امر به معروف کنند و بقیه رو قانع کنند عالیه 👌🏻 چوم موضعش برای اغتشاشات این چند وقت بود هم خوب قانع شدم هم می تونم قانع کنم تشکر از نویسنده این کتاب
واله
بنظرم مضحک ترین کتابی بود که تا حالا خوندم حیف پول
4236
سلام خدا قوت به نویسنده، توصیه میکنم به خانم ها ودختر خانم ها که میخواهند در جامعه برا ترویج فرهنگ حجاب برتر کار کنند حتما مطالعه ودر برخورد با مخاطبان از دلایل مستند آن جهت جا انداختن این فرهنگ استفاده نمایند.
Mohammad Akbari
واقعا یکی از بهترین کتاب هاست بیست دلیل مهم برای رعایت حجاب رو میگه که بسیار مهم و کاربردیه توصیه میکنم حتما این کتاب رو بخونیید.
کاربر ۴۳۵۹۶۱۳
عالی هرکسی اگر واقع بین باشد قبول میکند
کاربر 1184146
اگر فروش این کتاب بالا رفت به خاطر اینه که استادای معارف این کتابو منبع امتحانشون قراردادن و اگه به این نوشته ها باور دارید حتما آدمهای سمی که باعث شدن ذهنتون همچین چیزهایی رو باورکنه از زندگیتون حذف کنید و درصورت نبود آدم سمی دورتون حتما به روانپزشک مراجعه کنید
taghche
زن وقتی زنده است که معشوق باشد توجه به مایه ی حیات اوست
پژوهشگر
کتاب ترگل متاسفانه یک کتاب متعصبانه است. مقایسه دانشگاه های برتر امریکا با دانشگاه امام صادق آن هم بر سر پوشش بسیار سفسطه کننده است. پوشش دانشجویان لزوما تابع قوانین نیست. خیلی از دانشجویان در همان دانشگاه آزادانه پوشش دارند و اصلا مورد آزار قرار نمی گیرند. دوما چرا باید مرد هارا وحشی و شهوت ران نشان دهید که زنان بترسند و پوشش را رعایت کنند، با ترس نمی توان چیزی را ایجاد کرد، در واقع شما دارید فمنیسم بیشتری با این کتاب ایجاد می کنید. زنان را دارید بر علیه مردان قرار می دهید. می ترسم زمانی برسد که زنان دست به اشوب بزنند و بیشتر مارا به بردگی بگیرند چون از هرچیزی که در این جهان انسان ترسید خواست بر آن تسلط یابد؛ این کتاب ذهن را دچار فرسودگی و تقلید چشم بسته می کند و چه بسا دختران کوچک مرد ستیز شوند. حجاب در معنی عام یعنی پوشش اما اینکه این پوشش باید باشد یا نه به خود شخص بستگی دارد. مخالف حجاب یا موافقش نیستم چون به بنده ربطی ندارد. معنای اصل حجاب در واقع به زمان انسان های نخستین بر می گردد که خواستند از آفریقا خارج شوند و برای این موضوع آتش و لباس را کشف کرده بودند. نمی دانم چطور چیزی زیستی را به عقاید ربط می دهید. پوشش در واقع باید باعث آرامش شود و نه برای آزار باشد. اگر مشکل مردان اند با کافور درست می شوند. باید راه حل های بهتری پیدا می کردید نه مقایسه و خراب کردن مردان!
خیارشورِ شوریده حالِ بی‌پول
بر خلاف نظرات منفی‌ای که می‌بینم معتقدم تا حدودی نقد درستی بود شیوه‌ی بیان و روش‌هایی که برای اقناع سازی مخاطب استفاده کرده بود رو نمی‌پسندم.
کاربر 1184146
خیلی عالی نقد کردید👏🏻
مرضیه
اصل حجاب به زمان انسانهای نخستین برمی گردد که خواستنذ از آفریقا خارج شوند و برای این موضوع آتش و لباس را کشف کرده بودند؟؟؟؟؟!!!!! این جمله اصلا یعنی چه؟ جل الخالق!!!

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد