نظرات درباره کتاب پاسخ‌هایی مختصر به پرسش‌هایی بزرگ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پاسخ‌هایی مختصر به پرسش‌هایی بزرگ اثر استیون هاوکینگ

نظرات کاربران درباره کتاب پاسخ‌هایی مختصر به پرسش‌هایی بزرگ

۳٫۰
(۲۴)
Nik
این اولین کتابی بود که قبلا از طاقچه خریده بودم. یادم رفته بود نظر بگذارم. هرچند بخاطر سانسور زیاد این کتاب مخصوصا فصل اول که فصل ایا خدایی هست است سانسور شده. چون تازه به این چیزا اون موقع علاقه مند شده بودم به این چیزا دقت نکردم اما بعد ها که متوجه شدم از یک ناشر دیگه مطالعه کردم. بخونید. من کلا ساده نویسی و این که استیون بیشترین معنا رو در کوتاه ترین نوشته جای میده دوست دارم و این کتابهاش کمترین حجم رو دارن اما بیشترین فکر رو درذهنت ایجاد میکنن.با اینکه اولین کتابی بود که در این حوضه خوندم اما هیچ یک از کتابهای دیگری که خوندم مثل این برام بسیار جذاب نبود.استیون سوالات نبوغ امیزی میپرسید.
و تو را برای خودم افریدم
من پیشنهاد میکنم برای اون سوال ها پاسخ پیدا کنید
کاربر ۲۹۵۸۲۲۷
چه جالب
طاقچه
البته شایدم اولین کتابی که از طاقچه میخری
Fateme Soltani
این کتاب رو حتما بخونید . ولی نه از این مترجم. اصلا به متن وفا دار نیست . همین کتاب با ترجمه مزدا موحد رو از طاقچه بی نهایت دانلود کردم. از طاقچه ممنونم که هر دو کتاب رو در بی نهایت گذاشته💓.
sahar
استیون هاوکینگ می گوید که روی صندلی نشسته و با فکر هایش به بی نهایت سفر می کرد. حال او ما را با خودش به سفر در فضا ی بی مرز می برد، فضایی با سیاهچاله هایی عظیم، منظومه ها و کهکشان هایی بی نهایت و سفر در بعد هایی که درکشان سخت است‌. من به نسخه ی ترجمه نشده ی این کتاب صد درصد پنج ستاره می دادم، اما ترجمه، ارزش این کتاب را پایین آورده است. هاوکینگ، با نثری روان، ساده و قابل فهم به سوالات ما جواب می‌دهد.
کاربر ۱۴۱۹۹۸۶
مطالب علمی این کتاب که بشر - تا کنون - درباره جهان هستی به آن رسیده آنچنان حیرت انگیز است که نوع نگاه به زندگی را تغییر میدهد و اگر تردیدی نسبت به حیات پس از مرگ داشته باشی به آن پاسخ میدهد. فقط در خواندن کتاب باید صبور باشی و توصیه میکنم کلماتی که بار علمی دارد و درک آن سخت است را یا از آن بگذرید و در ادامه کلیات کتاب را دریابی و یا اندکی درباره آن مطالعه کنید.
زینب
میشه گویاش بزارید،میشه کتاب بیداری انوشا رو گویا بزارید؟ من منتظر پاسختون هستم
زینب
میشه لطفا بزارید
زینب
من منتظر پاسختون هستم
MAHDI
نویسنده کلا از لحاظ اعتقادی ملحد است.
کاربر ۵۱۵۴۳۹۰
h a حتی آنهایی که اعتقاد و دین هم ندارن به قهرمانان کشورشون احترام می‌زارن ولی چه میشه کرد که بعضی ها بویی از بعضی مفاهیم ارزش ها نبردن
MAHDI
کاربر H A ما که آرزومونه مثه سردار شهید بشیم اما شما برو یه فکری به حال خودت بکن! اینجور که پیداست وضعیت مغزت از سطح هشدار هم گذشته، اسفناکه.../-:
H A
کاش امثال شما هم زودتر به قاسم کتلت بپیوندید

حجم

۲۲۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۲۲۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد