نظرات درباره کتاب فقر احمق می کند و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب فقر احمق می کند اثر سید امیرحسین میرابوطالبی

نظرات کاربران درباره کتاب فقر احمق می کند

۳٫۶
(۲۶۲)
hanie
کد تخفیف ۳۰درصد NF1BNQ8QM5V
کاربر ۳۲۶۳۵۰۴
S14Z7JRT2EWGH کد تخفیف ۲۰ درصدی عضویت طاقچه بی‌نهایت
کاربر ۴۱۶۸۱۲۵
عالی هست
131196
حیف وقت که بخواهیم روی این کتاب بزاریم.....
سید حمید رضا تفتی
دوستانی که اهل گوش دادن به پادکست هستند پادکست این کتاب تولید شده و همچنین نویسنده کلاً است و آن اینکه بار و مشقت فکری ذهنیِ فقر، منجر به بالاتر رفتن احتمال تصمیمات غلط شود. همین!
Hamed
کتاب فوق العاده ای که نگرش مون رو به کمبود تغییر میده
BiNam
محتوای کتاب بسیار نکات آموزنده و قابل تعملی ارائه میده و از زوایای مختلف طرز فکر و نگاه ما به کم داشتن هرچیزی در زندگی(پول، زمان و...) و رفتارهای ما در زمان کمیابی رو مورد بررسی قرار میده. اما در مورد ترجمه عنوان کتاب باید بگم که به نظر من مترجم نباید هر عنوانی که دلش میخواد رو به کتاب بده. عنوان اصلی کتاب "کمیابی" یا Scarcity است که مترجم با یک ترجمه غلط و بحث برانگیز جایگزینش کرده! اولین اصل مترجمی امانت در ترجمه و صداقته. سانسور و یا تغییر غیر ضروری بی احترامی به نویسنده و خوانندگان کتابه.
خاتون
عالیه🥰
دانش
عالی بود
فاطمه
من این کتاب رو با توجه به نظر ها خریدم ولی اصلا کتاب کاربردی نبود. فقط فرق عملکرد ذهن ثروتمند ها و فقر ها رو در مسائل مالی توضیح داده. بیشتر کتاب پژوهشی هست تا کاربردی. چون من از قبل این مسائل رو تجربه کرده بودم توی زندگی. این کتاب برای من چیز مفیدی نداشت.
M_Amin_Karmi2001
متاسفانه ترجمه نه چندان جالب باعث شده تا خواننده خیلی زودتر از حالت عادی از خواندن کتاب خسته شود ... کتاب هایی با این چنین موضوعات باید تا حد امکان روان ترین شیوه ترجمه را انجام دهند... من به عنوان کسی که برای اولین بار نمونه کتاب را خواندم از خواندن کل کتاب منصرف شدم

حجم

۴۷۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۴۷۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد