نظرات درباره کتاب پادشاه گل ها و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پادشاه گل ها اثر پویا صالحی

نظرات کاربران درباره کتاب پادشاه گل ها

نویسنده:پویا صالحی
انتشارات:نشر لگا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۴۴ رأی
۳٫۸
(۱۴۴)
Pegah
این اثر برای من گیرایی بالایی داشت. در ابتدا فضای جنایی اثر مرا به یاد مرد بالشی مارتین مک دونا انداخت، اما بعد بطور کلی از آن فضا خارج شد. نویسنده به زیبایی معضلات اجتماعی را در یک اثر ادبی با نمادهای خاص خود توصیف نموده است. تجربه این اثر را توصیه میکنم.
کاربر dr.ranjbar
ب تعداد آدم ها سلیقه و عقاید متفاوتی وجود داره، طیب الله
Pegah
دوست عزیز به نظر من لحن شما لحن صحیحی به عنوان یک منتقد نیست... من کتاب رو از قبل بصورت فیزیکی خونده بودم و وقتی استوری نویسنده رو دیدم که کتاب در طاقچه قرار گرفته، خواستم اینجا برای اثر کامنت بذارم. هر کسی حق داره نظر مثبت یا منفی داشته باشه، دلیل نمیشه وقتی سلیقه افراد با ما متفاوته، انگشت وجدان خواهی به سمت افرادی که نظرشون با ما متفاوته بلند کنیم... من با این اثر ارتباط گرفتم، اما حتی درمورد آثاری که پا فراتر از چهارچوبهای ذهنی شخصی من میگذارن و ذهنم اونها رو پس میزنه، تجربه رو هدر رفت وقت نمیدونم. اما اگر فضا برای من فضای تکراری باشه و حس اتلاف وقت داشته باشم، به مطالعه اون کتاب ادامه نمیدم.
کاربر ۱۸۲۰۸۰۰
واقعا از یک نویسنده جوان چنین آغاز نویسندگی خیلی امیدوار کننده است هرچند کتاب دست اندازهایی داره اما موضوع و تلاش نویسنده برای رسیدن به هدفش واقعا ستودنیست.
اختر
با خواندن این نمایشنامه متوجه شدم که نویسنده سعی کرده زیر عناوین سنگین: موفقیت و شکست، خوب و بد، شرم آور و قابل افتخار حس ما را مجددا شکل دهد. به ما یادآوری میکند که هیچ چیز کاملا سفید یا کاملا سیاه وجود ندارد. به ما یادآوری میکند اگر زیبایی گل را میبینی اضطراب های کنارش را هم ببین و دیدت راهم وسعت بده. مشروعیت به کسانی میدهد که نتوانسته یا نخواسته اند مطیعانه دنباله رو افکار غالب باشد. به ما یادآوری میکند که راه هایی به جز راه قاضی وجود دارد.
کاربر ۳۷۶۳۹۷۱
خواندن این نمایشنامه را توصیه میکنم نویسنده سعی کرده توصیف دیگه ای از دنیای ما را ارائه ده. هیچ چیز نمی توان مطلق باشد این برداشت و دریافت ماست که به آن موجودیت میده. اینجا یاد آور شده که در کنار حسن و زیبایی که گل دارد میتوانی خارش را هم ببینی و افق دیدت را گسترش بدهید
عبدالباسط آگنش
خلاصه تجربم این بود که هم نکات کلیدی توش هست هم بعضی جا ها در متن گم میشی که چی به چی بود.ولی در کل بد نبود و ارزش خوندن داره
کاربر 3764295
ازمطالعه کتاب لذت فراوان بردم
Mohammad Shakeri
این کتاب فوق العادست. به شدت توصیه میشه که بخونین
Pooya Salehi
با اشتراک فکر کنم مثل کتابخوانه میمونه یعنی میتونید با خریدش در مدت زمان مشخصی از کتاب های موجود در طاقچه به صورت رایگان استفاده کنید با خرید کتاب، کتاب دیگه مال شما خواهد شد و محدودیت زمانی نخواهد داشت. فکر کنم به این صورت هست. من خودم همیشه کتاب میخرم و معتقدم کتاب همراه مادام العمر شماست و بهتره داشته باشید اونو هم فیزیکیش هم الکترونیکیش
mohamad alami
ببخشید یه سوال داشتم ?من تازه طاقچه نصب کردم ،یه اشتراک هست ،یه خرید کتاب ،من باید هم اشتراک بگیرم هم کتاب بخرم
امین اسماعیل زاده
شروع داستان واقعا گیراست. طوری که می تونه آدم رو میخ کوب کنه تا انتها کتاب رو زمین نذاری
بهزاد
اثری تامل برانگیز و خواندنی
امیر
کتاب خوبیه ... 👌
سودابه
نویسنده در نمایشنامه پادشاه گلها خوبیها وبدیها پیروزی وشکست را بصورت زیبایی در کنار هم قرار داده وبه خواننده القا می کندکه همیشه نباید نیمه خالی لیوان را دید. از خواندن کتاب لذت بردم.
همرنگ دریا
نویسنده به خوبی فضا سازی کرده بود و تلخی و شیرینی داستان رو بصورت جذاب ارائه میاد و به نظرم این فوق العاده س
نوریه
نویسنده نمایشنامه سعی کرده با نگاهی به مسائل اجتماعی ، از این مسائل توصیف دیگه ای داشته باشه و نوع نگاه ما را به مسائل به شکلی متفاوت بیان کنه. وقتی که زیبایی یک گل را می بینی میتونی خار و ناخواسته هایی که وجود داره را هم ببینی. هیچ چیزی مطلق نیست و نوع نگاه و ذهنیت ما میتونه متفاوت باشه به مسائل روز جامعه
pooya aminlari
این نمایشنامه به مفاهیم ارزشمندی اشاره کرد و حتی نوعی تلاش برای فرهنگسازی داشت؛ اما متن و داستانْ خیلی روان نوشته نشده بود. خواننده را گیج می‌کرد و گاهی در میانه‌های کتاب حوصله‌اش را سر می‌برد. درحالی که ابتدای کتاب بسیار جذاب و گیرا بود و انتهای هیجان انگیزی داشت.
فرشته رزاقی
برایم حس پرش و سردرگمی با شخصیت های متفاوت و رهاشده وجود داشت، داستان در داستان منقطع، غیر جذاب
کاربر ۱۰۵۹۱۲۲
بیش ازحد پرش و پراکنده گویی داشت شاید در اجرا بهتر در میومد ولی من شخصا لذت نبردم. و نمیپسندم
کاربر ۴۰۷۴۰۹۶
جالب اینه هیچ کس ماکس برود رو نمیشناسه اما فرانتس کافکا رو همه میشناسند. می‌دونی کافکا یه آدم فوق‌العاده باسواد بوده اما خیلی افراد باسواد دیگه توی تاریخ هستن که هیچکدوم به اندازه کافکا معروف نشدن. قضیه اینه که کافکا ... دوستانی که خوندن نمایش‌نامه رو دوست دارند این کتاب پیشنهاد جالبیه توصیه میکنم بهتون.
Mahdi Movahedi
با توجه به اولین تجربه نگارنده، سطح متن قابل قبول است. مفاهیم مورد نظر وی در قالب تمثیل ها بیان شده از لحاظ داستان مناسب است از لحاظ اجرای نمایشنامه به صورت تئاتر جای کمی چکش کاری دارد. به نویسنده پر ذوق اثر تبریک میگم.
Mohammad Bagheri
اثر جذابی برام نبود، به عنوان نمایشنامه خوب بود ولی نه بیشتر از نمایشنامه یک تئاتر.
Amir Arsalan
از خوندنش لذت بردم من تا الان نمایشنامه نخونده بودم هیچوقت و این اونقدری قشنگ بود که باعث ادامه دار بودن نمایشنامه خوندن من بشه توی یه سری از نظرات خوندم که گویا اولین کار این نویسنده بود و باید بگم واقعا خیلی خوب بود و قشنگ با خوندنش میتونستم صحنه رو هم تصور کنم و پیشنهادش میکنم به پابانش که رسید قشنگ اینجوری بودم:))))))
mehrshad
کتاب بسیار خوبی بود و اینکه یک نمایشنامه بودش و خیلی زیبا بود حتما بخونید چون مطمئن هستم خوشتان می آید

حجم

۷۶۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

حجم

۷۶۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۷,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد