نظرات درباره کتاب هفته‌ چهل و چند و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب هفته‌ چهل و چند اثر فاطمه ستوده

نظرات کاربران درباره کتاب هفته‌ چهل و چند

۴٫۳
(۲۰۲)
زينب
هر روایت گرچه بخش کوچکی از مادریهای نویسنده ها بود، اما بدون تعارف و سانسور از لذتها و سختیهای این تجربه منحصر به فرد می گفت. خواندن این کتاب رو بیشتر به کسانی توصیه میکنم که هنوز مادر نشدن و در آستانه این تجربه با انبوهی از نگرانیها و تعارضات به سر میبرند.
فاطمه یاوری
چرا اسم کتاب هفته چهل و چند هست؟
کتاب عشق من
خیلی چیزها به مادران یاد میده
parii
واقعا کتاب عالی هست و همچنین کمک میکنه بهمون که خودمون در مقام مادری با کسی مقایسه نکنیم.تفاوت ها و همچنین شباهت های دغدغه های مادری رو خیلی زیبا میشه در این کتاب دید.بارها و بارها خوندمش و هر بار بار برام جدیده
Mobina Babaei
کتاب بسیار خوش‌خوانه و مناسب قبل از خواب. حال و هوای بیست زن بعد از اضافه شدن نقش مادری به هویتشون رو به تصویر می‌کشه. در کل من خوندنش رو برای کسانی که قصد مادر شدن دارن توصیه میکنم. به نظرم می‌تونه شروع خوبی برای سفر مطالعات مادرانه باشه و سرنخ‌های مفیدی بده. نکته‌ی منفی کتاب هم به‌نظر من این بود که اکثر مادرهایی که انتخاب شده بودن گرایش فکری و ایدئولوژیکی بسیار نزدیکی به هم داشتن. بسیار خوشحال تر میشدم اگر انتخاب افراد طوری بود که طیف وسیع‌تری از شخصیت‌ها و سبک زندگی رو در بر می‌گرفت.
nakisa
عالی بود..خیلی لذت بردم
مریم قاسمی
همیشه حس میکردم تو این دنیا تنهام هیچکس حرفامو کارامو درک نمیکنه خیلی دلم میخواست بدونم حال هوای بقیه مامان ها چیه؟ با خوندن این کتاب میدونم دارم چی کار میکنم میدونم دیگه تنها نیستم میدونم همدرد دارم.خیلی بهم تو رابطم با بچه هام کمک کرد کتاب جواب سوال های من بود کتاب گمشده ی من بود که پیداش کردم ممنون از طاقچه و ممنون از کتاب کتاب مادر کافی نوشته جی او فراست عالی بود اگه اونو طاقچه بزار تو کتابش خیلی خوبه
نیایش
مادرانه هایی رو از افراد مختلف با شرایط و شخصیتهای متفاوت نقل کرده که خوندن‌شون هم شیرینه و هم میتونه تو بعضی موارد به مامانا ایده ‌های خوبی بده
SiiMiiN
فقط دو‌تا روایت اولش رو دوست‌ داشتم. یه سری روایت‌ها به شدت شعارزده‌س. البته همه‌شون امکان داره تو واقعیت هم باشن. به هرحال اینهمه خانواده تو دنیان و هرکس بچه‌شو با تفکر و سبک متفاوت بزرگ میکنه ولی تحمل خوندن یه سری روایتا و توجیه‌هایی که نویسنده میاورد از محدوده‌ی صبر من خارج بود.
مریم سادات
من به تمام معنا عاشقشم! حداقل تا اینجاییشو ک‌ خوندم! مهرتان پایدار
کاربر ۱۵۰۷۹۵۷
پس کو ۷۰ درصد تخفیفش؟ اینکه همون قیمته!
مریم سادات
سلام من امروز با ۷۰ درصد تخفیف خریدمش
Y.K
کتاب ۱۵۰۰۰ تومان بوده با ۷۰ درصد تخفیف شده ۴۵۰۰
samira
به نظرم کتاب خوب و خواندنی است به ویژه برای مادران...
هداسادات
امکان دانلود نداره؟فقط میشه انلاین مطالعه کرد؟
Honey
لطفا کتاب شورشی اثر ورونیکا راث رو هم رایگان کنید
هانا
وقتی غذای هندی جلوته میدونی که تنده وقتی غذای چینی جلوته میدونی که نیم پزه ولی وقتی به اعتبار مرشدزاده یه کتاب و میخری، و بعدش می بینی فمنیستیه بدجور حالت گرفته میشه! یه نویسنده وقتی مسئول نشر میشه دیگه روش حساب قبلی رو باز نکنید! من با خوانش متون با رنگ و لعاب فمنیسم مشکلی ندارم، بشرطی که بدونم چی جلومه.باید اسم همه نویسنده های هر هجده تا روایت و می نوشتین ، این حداقل احترام به خواننده است!
هانا
من عادت به خوندن نمونه ی کتاب ندارم.تو قسمت جزئیات کتاب هیچ کدام، و در قسمت عنوان کتاب در طاقچه فقط نام سه تا از نویسنده ها اومده.
سیدرضا
اسم نویسنده های هر هجده روایت اول کتاب نوشته شده

حجم

۲۳۹٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

حجم

۲۳۹٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۵
۶
صفحه بعد