نظرات درباره کتاب عزاداری رمز محبت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب عزاداری رمز محبت اثر مهدی صدری

نظرات کاربران درباره کتاب عزاداری رمز محبت

نویسنده:مهدی صدری
امتیاز:
۴.۲از ۱۴ رأی
۴٫۲
(۱۴)
سیّد جواد
این دو جلد کتاب ، بسیار مفید و عالی است ، با اینکه نسخه چاپی این کتاب از فروش خوبی برخورداره ولی انتشارات دلیل ما رایگان در طاقچه قرار داده که جای تشکر وقدردانی داره ، حتما دوستانی که اهل تحقیق هستند و یا ممکنه براشون راجع به عزاداری برای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سوالاتی ایجاد شده باشه ، این دو‌ جلد را کامل و با حوصله مطالعه کنند ، ان شاالله مجددا شاهد حضور انتشارات دلیل ما در طاقچه باشیم ، هرچند خودم حدود ۷۰ درصد کتب این انتشارات را به صورت چاپی خریداری کردم ولی چون این کتب بسیار خوب و مفید هستند ، جای این ناشر در طاقچه در حال حاضر بسیار خالی است .
S
این کتاب برای همه بخصوص برای جوانها که از هر سو با هجمه بیگانگان روبرو هستند مفید می باشد. پاسخ به شبهات و برخی برداشت های اشتباه که از روایات و.... در جهت خلاف آن استفاده شده را بخوبی بیان میکند.
داوود
بسیار بسیار کتاب خوبیه ! عزاداری آگاهانه چیزیه که ما امروز خیلی بهش نیاز داریم . واقعا لازمه که اینجور کتاب ها رو بیشتر بهشون اهمیت بدیم .
🌻سپیده 🌻
سلام به دوستای عزیزم عزاداری هاتون قبول باشه
saeid_vtpr
جای کار بیشتر داره
مهدی
با سلام حجم کتاب زیاده و ابتدا به جزئیات پرداخته و نتونسته فلسفه گریه کردن رو ابتدا از منظر روانشناسی و سپس قرآن و در انتها روایات رو خوب توضیح بده بنده به نظرم کتاب زبور اشک استاد اسدی گرمارودی رو مختصر تر و کلی تر می دونم و توصیه می کنم دوستان حتما بخوننش چون ادله کاملا عقلانی و قرآنی هستش و زیاد روایی و احساسی و پراکنده گویی نیست

حجم

۶۵۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۷۶ صفحه

حجم

۶۵۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۷۶ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد