بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز رضوان؛ زندگی‌نامه و خاطرات سردار مقاومت اسلامی عماد مغنیه (حاج رضوان) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب راز رضوان؛ زندگی‌نامه و خاطرات سردار مقاومت اسلامی عماد مغنیه (حاج رضوان) اثر گروه نویسندگان

بریده‌هایی از کتاب راز رضوان؛ زندگی‌نامه و خاطرات سردار مقاومت اسلامی عماد مغنیه (حاج رضوان)

۴٫۷
(۲۳۳)
این پیرمرد اهل دل، به محض اطلاع یافتن از ماجرا، به «عماد» چهل روزه اشاره کرد و گفت: «این بچه باعث نجات شما شد. با وجودی که همین امروز، نماز صبح‌تان قضا شد، همه شما به برکت وجود این فرزند از این حادثه جان سالم به در بردید.»
mahdikareznowi
پیام امام خامنه‌ای تأثیر سحرآمیزی داشت. اصلاً عادی نبود که رهبر معظم انقلاب، در وسط جنگ پیام بفرستد و بگوید شما پیروز خواهید شد. آن هم با این اطمینان و در وضعیتی که نتیجه جنگ به هیچ عنوان مشخص نبود!
باافتخار ، یه ارزشی🦋
مذاکره جای التماس کردن برای رسیدن به خواسته‌ات نیست.
ZAHRA.AKRAMI
سید حسن نصرالله در مصاحبه با روزنامه السفیر گفت: «مسائل داخلی لبنان موهایمان را سفید کرد. جنگ با اسرائیلی‌ها آسان تر از نبرد داخلی است! در برابر اسرائیل هدف و راه و تاکتیک‌ها همه مشخص است. اما نبرد داخلی، و تو چه می‌دانی که دشواری‌های داخلی چیست. یک دهان خواهم به پهنای فلک!»
گابز
تنها دغدغه این مرد، محو کامل اسرائیل بود.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
اسرائیل غده سرطانی است و باید بریده شود
منمشتعلعشقعلیمچکنم
او هیچ وقت محافظ نداشت
منمشتعلعشقعلیمچکنم
سربسته بگویم در تمامی موشک‌هایی که از غزه به سمت دشمن صهیونیستی شلیک می‌شود، نام حاج عماد مغنیه به چشم می‌خورد.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
در جاهایی که می‌خواست ابراز نظر کند و نظرش مخالف رأی شخص دیگری بود، طوری آن را بیان می‌کرد که اصلاً طرف مقابل احساس مخالفت از سوی حاج رضوان نمی‌کرد و به خوبی اشکال دیدگاهش را می‌پذیرفت، بدون آن‌که کدورتی بین آن‌ها ایجاد شود.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
چهار روز بعد از شهادت فؤاد، «عماد» به دیدارم آمد و گفت: «به من گفتند که شما خیلی ناراحت شده‌اید؟» پاسخ دادم: «بله! این دومین فرزندم بود که شهید شد.» عماد نگاهی به من کرد، خندید و گفت: «پس اگر این عدد به سومین شماره برسد چه کار خواهی کرد؟»
منمشتعلعشقعلیمچکنم

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان