بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ | صفحه ۲۱۱ | طاقچه
کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ اثر شری آرگو

بریده‌هایی از کتاب زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

نویسنده:شری آرگو
انتشارات:نشر دانژه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۷۸۰ رأی
۴٫۰
(۱۷۸۰)
قانون جاذبه شماره ۱۵ هرگاه زنی از مرد درخواست‌هایی بیش از حد داشته باشد، مرد احساس انزجار می‌کند؛ بگذارید اگر می خواهد چیزی به شما بدهد، آن را آزادانه بدهد. آنگاه ببینید که واقعاً کیست.
helia
حترامی که یک شخص به خود می‌گذارد، در چگونه ظاهر شدنش پیش دیگران نمود پیدا می‌کند.
helia
انس و الفت زیاد از حد خفت می‌آورد و پیش بینی پذیر بودن نیز کسالت به بار می‌آورد.
helia
مرد هم در آخر با کسی ازدواج می‌کند که طبق قوانین او بازی نمی‌کند
کاربر ۱۲۶۹۲۳۰
سلیقه امری است کاملا وابسته به خصوصیات فردی و طرز فکر یک شخص.
atefe
امور منطقی * سازگاری با مسائل روزانه زندگی * ثبات احساسی * خود باوری *عزت نفس *داشتن احساس کامل بودن به عنوان یک فرد این‌ها نشانگر «نیازمند» بودن هستند.
کاربر ۶۸۱۲۸۸
«بهترین توصیه ای که در عمرم شنیدم این بود که به توصیه هیچ‌کس عمل نکنید»
elham.md
با او مانند یک دوست رفتار کنید آغاز رابطه را به یاد بیاورید. زمانی‌که شما و همسرتان یکدیگر را برای نخستین بار ملاقات کرده بودید. شما اصلاً غر نزدید. به احتمال زیاد با او مانند دوست خود رفتار کردید. شما آرام بودید و آرامش داشتید. بیشتر شاد بودید و بیشتر می خندیدید. آنچه فکر می کردید را به راحتی بر زبان می‌آوردید. او تمام «هست ونیست» شما نبود.
mahshid T
بزرگترین وجه تمایز میان یک زیرک و یک زن زیادی ساده دل، ترس است. یک زیرک به مرد نشان می دهد که از بدون او بودن نمی‌هراسد. مارگارت آتوود می‌گوید:" ترس هم مانند عشق، بوی خاص خود را دارد." این موضوع بیانگر این نکته است که اشتیاق و ترس هر دو از یک نقطه در مغز منشأ می‌گیرند. وقتی یک مرد کمی بترسد که شما را از دست بدهد، اشتیاقش نیز تحریک می‌شود. روحیه یک مرد را می‌توان به یک گیاه تشبیه کرد. یک گیاه هم به آب احتیاج دارد و هم به هوا برای نفس کشیدن. اگر به مردی که تازه با او آشنا شده اید بیش از حد، از طرف خود اطمینان خاطر دهید، مانند این است که به یک گیاه زیادی آب بدهید. آن را می‌کشید.
mahshid T
یک چالش فکری معمولا در این مورد است که شما تا چه اندازه توقع احترام دیدن دارید؟ همچنین به "نوع" رابطه تان با او مرتبط است. اینکه او بداند شما از «بدون او بودن» نمی هراسید. دخترهای ساده دل معمولاً این اشتباه را مرتکب می‌شوند که خود را همیشه در دسترس قرار دهند. با این استدلال که " من نمی‌خواهم نقش بازی کنم"، پس به مرد اجازه می‌دهد تا ببیند که او ترس از دست دادنش را دارد. مرد کم کم به این نتیجه می‌رسد که زن را به تمامی در اختیار دارد و این معمولاً همان نقطه ایست که زن‌ها در آن لب به شکایت باز می‌کنند: " او به اندازه کافی برایم وقت نمی‌گذارد، او به اندازه گذشته احساساتی نیست. "
mahshid T

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۳۱۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
تومان