بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب جدایی معنوی: چگونه درد جدایی را به درمان تبدیل کنیم | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب جدایی معنوی: چگونه درد جدایی را به درمان تبدیل کنیم اثر دبی فورد

بریده‌هایی از کتاب جدایی معنوی: چگونه درد جدایی را به درمان تبدیل کنیم

نویسنده:دبی فورد
ویراستار:ریحانه فرهنگی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۷ رأی
۴٫۵
(۱۷)
وقتی که شما خیلی روی نتیجه متمرکز باشید، ممکن است وحشت‌زده شوید و این واقعیت را که در حال طی کردن گام به گام یک جریان هستید از یاد ببرید. وقتی شما از گذشتۀ امن خود به سوی آینده‌ای که افق آن ناپیداست می‌روید، عمیقاً احساس تنهایی و سرگشتگی می‌کنید، گویی که در دریایی پرتلاطم شناور هستید.
papar
دکتر اسپنسر جانسن نویسندۀ کتاب «لحظۀ حال گران‌بها» می‌گوید: «توصیف سادۀ رنج کشیدن عبارت است از تفاوت میان آنچه هست و آنچه من می‌خواهم باشد.»
maryam.eslami
زخم‌های احساسی ما بازتابی از دردهای گذشته هستند که ما را به سوی بخش‌های درونی وجودمان که نیاز به درمان دارند، هدایت می‌کنند. این جراحات، موجب می‌شوند پیوسته با مردمی که زخم‌های بهبودنیافتۀ همسان یا مشابه ما دارند، رویارو شویم. اتصال با این افراد، نوعی برخورد انرژی‌ست که من آن را به نام رشته‌های کارما می‌شناسم. در اینجا سرنوشت دست به کار می‌شود: این رشته‌های کارما یا تقدیر، کسانی را که برای کسب تجارب معنوی و تکامل خود به آن‌ها نیاز داریم، به زندگی ما وارد می‌کنند.
papar
درد، نشانۀ آن است که آتش عواطف خشم‌آگین در نزدیکی ما زبانه می‌کشد و زخمی در درونمان نیاز به مراقبت و التیام دارد. اگر درد خود را مورد بررسی و توجه قرار دهیم، به سوی امنگاه آرامش هدایت خواهیم شد. درد، حس مقدسی‌ست که به ما اجازه می‌دهد کشف کنیم به راستی چه کسی هستیم. این حس ما را به جایگاهی در درونمان که هیچگاه به آن راه نیافته‌ایم، رهنمون می‌شود.
papar
رها کردن به این مفهوم نیست که توجه خود را بر تفاوت‌های موجود میان پدیده‌ها متمرکز نمایید، بلکه به این معناست که از نتیجۀ کارها چشم‌پوشی و آن‌ها را به خدا واگذار کنید. نتیجۀ کارها باید به خرد هستی، یعنی به نیرویی برتر از شما سپرده شود. چنان نیرویی که می‌تواند طرح وجود هر کس را در والاترین شکلش تجلی ببخشد.
fatemeh722
اگر شما هم مانند من معتقد باشید که «هیچ چیز اتفاقی نیست و هر چیزی همان گونه که باید اتفاق می‌افتد.» آنگاه می‌پذیرید که شکست در ازدواجتان نیز در نهایت، راهی برای اعتلای شماست. اجازه دهید که بار دیگر این نکته را تکرار کنم: شکست در ازدواجتان، راهی برای اعتلای شماست! می‌دانم که در حال حاضر شاید این مفهوم به نظر اغراق‌آمیز بیاید و حتی ممکن است شما را خشمگین کند. اما به شما قول می‌دهم به محض‌ آن که با این دید به زندگی نگاه کنید، همه چیز تغییر خواهد کرد.
fatemeh722
روابط کارمایی به این دلیل وجود دارند تا عاملی برای یادگیری و رشد و نمو ما و ظهور والاترین استعدادهای نهفتۀ‌مان باشند. روح ما در بالاترین جایگاه خود می‌داند که چه کسی هستیم؛ اگر چه ممکن است ما در سطحی از آگاهی خود چرایی برخی رویدادها را درک نکنیم، اما روحمان از تجربیاتی که به آن‌ها نیاز داریم کاملاً آگاه است. ممکن است که شما در مسیر زندگی دچار اشتباه و سردرگمی شوید، فریب بخورید یا مورد بدرفتاری قرار بگیرید، اما هیچ یک از شرایطی که در زندگی با آن رویارو می‌شوید تصادفی نیست. هر موقعیت با هدف سوق دادن شما به سطح بالاتری از آگاهی ایجاد می‌شود و کار شما فقط این است که حقیقت را دریابید و سهمی را که هر رویداد می‌تواند در زندگی‌تان داشته باشد، کشف کنید.
fatemeh722
شرایط همواره آن گونه که به نظر می‌رسند، نیستنددر دل زمستان، من سرانجام آموختم که تابستانی شکست‌ناپذیر در درونم نهفته است.
فخر
هر چه را که می‌خواهید تغییر دهید، هر چه را که از آن می‌ترسید و هر چه را که از پذیرفتن آن اجتناب می‌کنید باعث ایجاد مقاومت در درون شما می‌شود.
maryam.eslami
جدایی از همسر، خلای درون ما را آشکار می‌کند
الهام

حجم

۲۲۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۲۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان