دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلامرضا اعوانی با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلامرضا اعوانی

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلامرضا اعوانی، اثر کریم فیضی مجموعه‌ی گفتگوهای او با دکتر غلامرضا اعوانی است که زندگی را از منظر فلسفی و عرفانی مورد بررسی قرار داده است. 

نسخه صوتی کتاب زندگی و بس؛ دکتر غلامرضا اعوانی با صدای محمدحسن قائمی در اختیار شما قرار دارد. 

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلامرضا اعوانی

آیا زندگی ما همین کاری است که در این دنیا انجام می‌دهیم؟ یعنی خوردن و خوابیدن و انجام بعضی کارهای برای هیجان بخشیدن به روزمرگی‌ها؟ شاید افراد مختلف زندگی را چیزی والاتر و فراتر از این موضوع ببیند. خیلی افراد ممکن است به زندگی به چشم همین روزمرگی‌ها نگاه کنند. در این صورت فقط برای اتمام آن صبر می‌کنند. یا ممکن است مرگ را پایانی برای همه‌چیز بدانند و به همین دلیل از آن بترسند. اما خیلی افراد هم نگاه متفاوتی به زندگی دارند. در این صورت به دنبال کشف حقیقت آن می‌روند و برای یافتن هدفی در زندگی تلاش می‌کنند. 

کتاب زندگی و بس؛ دکتر غلامرضا اعوانی، که زندگی میان فلسفه و عرفان را بررسی می‌کند به زندگی و هدفی که دنبال می‌کند، نگاهی متفاوت و دلنشین دارد. نگاهی که به انسان، امید و انگیزه برای ادامه دادن می‌بخشد. کتاب زندگی و بس؛ دکتر غلامرضا اعوانی دو بخش دارد. بخش اول شامل سرگذشت دکتر غلامرضا اعوانی است و بخش دوم گفتگوی کریم فیضی با او درباره‌ی زندگی و هدفی که در پی آن است. 

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلامرضا اعوانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب زندگی و بس؛ دکتر غلامرضا اعوانی برای کسانی مناسب است که دوست دارند زندگی را از نگاهی فلسفی و جدید ببیند. کتاب زندگی و بس؛ دکتر غلامرضا اعوانی برای دوست‌داران عرفان و فلسفه نیز کتابی جذاب به شمار می‌رود. 

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلامرضا اعوانی 

زندگی به این معنا پایان ندارد. البته می‌دانیم که همه به یکسان به زندگی نگاه نمی‌کنند. و بسیاری از انسان‌ها از مرگ می‌ترسند. اگر مرگ را پایان زندگی بگیریم و قائل به زندگی اخروی نباشیم، زندگی به معنای کسب دنیا است. و چیزی جز کسب دنیا و کمال دنیا برایش متصور نیست. بسیاری اینگونه‌اند و زندگی برای آن‌ها محدود می‌شود به چند روزی که هست. این سخن به معنای دست‌کم گرفتن زندگی دنیا نیست. زندگی دنیوی بسیار با اهمیت است. ما فعلا در این دنیا هستیم و نباید زندگی را دست‌کم گرفته، ترک آن بکنیم یا آن را زشت تلقی کنیم. اما آیا این سخن به این معناست که بگوییم زندگی وهستی همین دنیاست؟

هدف زندگی می‌تواند انسان بودن انسان و رسیدن به حقیقت انسانی باشد. اما باید ببینیم حقیقت انسانی چیست؟

فهرست

  • مقدمه
  • زندگی و بس
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۳۳۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۳۳۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان