دانلود کتاب صوتی صبح جادویی با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی صبح جادویی اثر هال الرود

دانلود و خرید کتاب صوتی صبح جادویی

معرفی کتاب صوتی صبح جادویی

کتاب صوتی صبح جادویی توسط هال الرود مربی موفقیت و سخنران انگیزشی نوشته شده است. در نظر الرود نحوه‌ی بیدار شدن از خواب افراد بسیار مهم است و تأثیر زیادی برای ادامه‌ی روز آن‌ها خواهد گذاشت. برای همین الرود در این اثر، مجموعه‌ی تمرین و راهکارهایی را به مخاطب می‌آموزد تا افراد قبل از شروع رسمی روز شغلی یا تحصیلی‌شان با انجام این تمرینات انرژی خود را افزایش دهند و راحت‌تر بتوانند به توسعه شخصی خودشان بپردازند.

این کتاب با ترجمه‌ی مهران زهره‌بخش، صدای مصطفی طالبیان و توسط انتشارات شنیدار منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی صبح جادویی

اغلب انسان‌ها پیش از خواب برنامه‌ی روز بعدشان را مرور می‌کنند. آن‌ها حساب می‌کنند که برای هر کاری باید چقدر زمان صرف کنند. برنامه‌هایی مانند تحویل لباس‌ها از خشک‌شویی، تعویض روغن ماشین، تمدید بیمه خودرو و... ولی در این بین بعضاً مهم‌ترین چیزی که باید برای آن زمان بگذارند را یادشان می‌رود، خودشان. هال الرود در کتاب صوتی صبح جادویی به مخاطبانش کمک می‌کند تا اولین ساعات روزشان را به خودشان اختصاص دهند. او مجموعه تمرین‌هایی را به مخاطب می‌آموزد تا با انجام آنها، افراد بتوانند به توسعه‌ی شخصی خویش کمک کنند. تمرین‌هایی که نویسنده در این کتبا در نظر گرفته زمان زیادی از مخاطبان نمی‌گیرد و فقط کافی است یک ساعت قبل از آغاز رسمی روزشان برای آن زمان صرف کنند. تأکید هال الرود این است که این شش تمرین‌ به مدت یک ساعت و قبل از ساعت ۸ صبح انجام شوند. او معتقد است اگر این تمرین‌ها با دقت و استمرار انجام شوند، زندگی افراد متحول می‌شود.

روزهایی بوده که وقتی از خواب برخاستیم و چشم باز کردیم یک حس نارضایتی به ما دست داده و شاید با خودمان گفته‌ایم «این چه نوع زندگی است که من دارم». بعد با بی‌میلی خودمان را از تخت خوابمان را جدا کرده‌ایم و خمیازه‌کشان و با نارضایتی که از خط پیشانی و چشم‌های پف‌کرده‌مان پیداست لباس پوشیده‌ایم و از خانه خارج شدیم. اگر به آن روزمان دقت کنیم متوجه می‌شویم که شاید در ادامه روز هم فعالیت‌هایمان آن‌چنان مفید نبود و به‌طور خلاصه آن روز را جزء روزهای پرافتخارمان لیست نمی‌کنیم. شاید به همین دلیل است که هال الرود د کتاب صوتی صبح جادویی می‌گوید نحوه‌ی بیدار شدن از خواب بر کل روز اثر خواهد گذاشت.

نویسنده در کتاب صوتی صبح جادویی شش تمرین برای شروع یک صبح جادویی در نظر گرفته‌ است. تمرین‌هایی مانند سکوت، خواندن، استفاده از جملات تأکیدی و... نویسنده برای هر یک از تمرین‌ها فصل جداگانه‌ای در نظر گرفته و هر یک را توضیح داده است. برای مثال نویسنده در مورد کتاب خواندن می‌گوید که روزانه ۱۰ دقیقه از برنامه‌ی صبحتان را به مطالعه بپردازید و در این امر ثابت‌قدم باشید. این باعث خواهد شد که با روزی ۱۰ دقیقه مطالعه بتوانید سالی حداقل ۲۰ جلد کتاب را تمام کنید.

هال الرود معتقد است که برنامه‌ی هر صبح درواقع از شب قبلش شروع می‌شود. برای همین قبل از خواب به خودتان یادآوری کنید که فردا با احساس شادی از خواب بیدار خواهید شد. برای همین، این ایجاد انتظار به شما کمک خواهد کرد تا راحت‌تر از خواب بلند شوید. بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب مسواک بزنید و بعد از آن آب بنوشید. بدن ما در هنگام خواب مقدار زیادی آب از دست می‌دهد و اگر آب ازدست‌رفته جایگزین نشود کم‌آبی باعث احساس خستگی خواهد شد. مرحله‌ی بعدی انجام شش تمرین صبحگاهی است. چیزی که خود هال الرد هم در طول کتاب صوتی صبح جادویی می‌گوید این است که شاید تمارین این کتاب باعث شود شما به موفقیت‌های زیادی مانند پول و شغل و... دست یابید یا نیابید اما یکی از نتایج این تمارین در این است که فرد را به حس تعادل در زمینه‌هایی که آن‌ها را نادیده گرفته می‌رساند.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به کتاب‌های موفقیت علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم کتاب صوتی صبح جادویی را بشنوید. همچنین اگر به دنبال ایجاد یک روتین مفید و مناسب برای برنامه صبحگاهی‌تان هستید نکات این کتاب می‌تواند به شما کمک کند. و اگر هرروز قبل از خواب مجموعه کارهایی را برای روز بعدتان در نظر می‌گیرید اما بعد از بیدار شدن با جمله‌ی «از روز بعد شروع می‌کنم»، به همه‌ی آن برنامه‌ها پشت می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب صوتی را بشنوید. خیلی‌هایمان به خاطر شرایط شغلی یا تحصیلی‌مان مجبور هستیم صبح زود از خواب بیدار شویم و کارهایمان را انجام دهیم، اگر جزء این دسته افراد هستید نیز توصیه می‌کنیم از راهنمایی‌های موجود در این کتاب کمک بگیرید.

چرا باید کتاب صوتی صبح جادویی را بشنویم؟

شنیدن کتاب صوتی صبح جادویی و انجام تمرین‌های ساده‌ی آن، کمک می‌کند تا فردای بهتری را شروع کنیم.

درباره هال الرود

هال الرود در سال ۱۹۷۹ در کالیفرنیا به دنیا آمد. او کارآفرین و سخنران انگیزشی است که بیشتر با کتاب صبح جادویی شناخته می‌شود. الرود سعی می‌کند از تجارب خودش برای نوشتن کتاب و سخنرانی‌هایش بهره بجوید. الرود در طول زندگی‌اش چند حادثه عجیب از سر گذرانده است. اولین آن، یک حادثه تراژیک عجیبی است که او یک‌ شب بعد از اینکه یک سخنرانی درباره رهبری برای همکاران خود انجام داد و از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید در راه بازگشت به خانه با یک راننده مست تصادف کرد. تصادف او به‌قدری شدید بود که برای ۶ دقیقه قلبش از کار افتاد. بعد از اینکه اندام‌هایش به کار افتاد مدتی به کما رفت و بعد از اینکه از کما خارج شد پزشکان به او گفتند که مغزش آسیب جدی و دائمی دیده است و همین شاید باعث شود که دیگر نتواند راه برود. الرود تمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند زندگی رو به بهبودی داشته باشد که همین امر هم محقق شد و او بعد از تلاش فراوان توانست دوباره راه برود. هال الرود زمانی که هنوز کامل بهبود نیافته بود به شرکتی که در آنجا کار می‌کرد بازگشت و توانست به یکی از بهترین فروشنده‌های سال تبدیل شود. اما چیزی از این موفقیت شیرین نگذشته بود که آمریکا دچار یک رکود اقتصادی عظیم شد و همین باعث شد که الرود نتواند از پس قرض‌هایش بربیاید. او که تجربه‌ای از دوباره برخاستن را داشت ناامید نشد و دوباره با تلاش و پشتکار ستودنی‌اش شروع به کار کرد. دومین تجربه نزدیک به مرگ الرود در سال ۲۰۱۶ بود که بعد از آن مشخص شد او به نوعی از سرطان مبتلاست. الرود ناامید نشد. او اکنون دوره درمانش را طی کرده و بعد از بهبودی به فعالیت مشغول است.

بخشی از کتاب صوتی صبح جادویی

«بسیاری از مردم به یک زندگی معمولی تن می‌دهند و در موضعی منفعل هر آن چه را زندگی به آنها می‌دهد می پذیرند.

افرادی که در یک جنبه از زندگی مانند کسب و کارشان کاملاَ موفق هستند، در جنبه‌های دیگری مانند سلامتی یا روابط اجتماعی به سطح معمولی قانع می‌شوند. همان طور که (ست گودین) به خوبی این موضوع را بیان کرده است: آیا دو واژه‌ی متوسط و معمولی با هم تفاوت دارند؟ نه، تفاوت چندانی ندارند.

اگر بخواهیم میزان موفقیت، رضایتمندی و دستیابی به اهداف را در هر یک از جنبه‌های زندگی بین یک تا ده درجه بندی کنیم، همه‌ی ما مایلیم به سطح ده برسیم، این طور نیست؟»

نظرات کاربران

Crazy Captain 🗺
۱۳۹۹/۰۵/۱۹

من نسخه ی صوتی کتاب رو از سایت رویال مایند خریدم (سایت خوبیه یه سر بهش بزنید) توی سایت رویال مایند اسم کتاب معجزه ی سحرخیزیه در ابتدا نویسنده از تجربه تلخی که سرآغاز یه راه جدید توی زندگیش هست میگه بعدم

- بیشتر
علیرضا روزگار
۱۳۹۸/۱۰/۲۸

شنیدنی و جالب واقعا هال الرود کمک میکنه به افرادی که میخوان تغییر کنن . سپاس از راوی که متفاوت خوانده و گویا و با اکت مناسب

hunter
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

دوستان این کتاب کامله یا خلاصه است؟ جایی ننوشته

شازده كوچولو
۱۳۹۹/۰۱/۱۵

یه کتاب عالی با یک گویندگی فوق العاده

معصوم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴

کتاب خوبیه و برای من از باشگاه پنج صبحیها جذابتر بود؛ نکاتی ساده و بدیهی و کاربردی بطور خلاصه بیان شده. حجم کمی داره و گوینده هم صدای دلنشینی داره؛ انگار نویسنده داره باهاتون صحبت میکنه. دو قسمتیه و من دوبار

- بیشتر
Fatemeh 37
۱۴۰۰/۰۱/۲۲

من تا الان ۲۰ دقیقه اشو گوش دادم اصلا خوب نبوده همش از تصادف و شکست هاش گفته و سخنرانی هاش و... بعد که تا اخر گوش دادم بازم میام نظر میدم

Reza Ardalan
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

کتاب صوتی صبح جادویی واقعا تغییر میده عالیه

maryam
۱۴۰۰/۰۹/۰۵

کتاب ناقصه اصلا فصل های مختلف کتاب نداره فقط ۲فصل کتاب صوتی موجوده

ارغنون
۱۴۰۲/۱۰/۱۶

سلام. موقع خرید دقت کنید که نسخه صوتی خلاصه ای از کتاب هست و کامل نیست.در کل مفیده.بطور خلاصه یاد میده که چطور با انگیزه باشیم و سحر خیز.

آرزو
۱۴۰۱/۰۶/۳۱

بهترین کتابی که خواندم

زمان

۲ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۱۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۱۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
۱۴,۰۰۰
۵۰%
تومان