دانلود کتاب صوتی مجموعه داستان های شاهنامه (جلد نهم: از کی قباد تا کی کاوس) با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مجموعه داستان های شاهنامه (جلد نهم: از کی قباد تا کی کاوس) اثر ابوالقاسم فردوسی

دانلود و خرید کتاب صوتی مجموعه داستان های شاهنامه (جلد نهم: از کی قباد تا کی کاوس)

معرفی کتاب صوتی مجموعه داستان های شاهنامه (جلد نهم: از کی قباد تا کی کاوس)

کتاب صوتی مجموعه داستان‌های شاهنامه (جلد نهم: از کی قباد تا کی کاوس) اثر ابوالقاسم فردوسی با گردآوری محسن دامادی و گویندگی فرهاد اتقیایی در انتشارات کتاب‌سرای نیک منتشر شده است. کتاب «از کی‌قباد تا کی‌کاوس» جلد نهم از مجموعه داستان‌های شاهنامه است.

درباره مجموعه صوتی داستان های شاهنامه (جلد نهم: از کی قباد تا کی کاوس)

محسن دامادی در این مجموعه، داستان‌های شاهنامه را به زبانِ روان امروزی نوشته تا هر کس بتواند به‌آسانی شاهنامه را بخواند و با این اثر ملی ارتباط برقرار کند. مهم‌تر از این، نویسنده تلاش کرده تا در هر داستان، جهان‌بینی شاعر بزرگ وطن‌پرست ایرانی که به دلیلِ سلطهٔ بیگانه به رمز و راز بیان شده، واکاوی کند و سرانجام کلاس آموزشی فردوسی برای علاقه‌مندان داستان نویسی و فیلم‌سازی اقتباسی در هر داستان بیان شده است.

این شیوه در هر یک از داستان‌های مجموعه که به‌تدریج منتشر خواهد شد رعایت شده، تا با مطالعهٔ هر داستان، برای خواننده یک دریچهٔ تازه به چشم‌انداز این شاهکار بزرگ ادبیات پارسی گشوده شود.

جلد نهم مجموعه داستان‌های شاهنامه با عنوان از کی قباد تا کی کاوس به آغاز سلسله‌ٔ کیانیان با پادشاهی کی‌قباد می‌پردازد. این اتفاق پس از بی‌تدبیری نوذر و با حمایت زال که کی‌قباد را پادشاهی مناسب می‌داند، رخ می‌دهد.

کتاب صوتی مجموعه داستان های شاهنامه (جلد نهم: از کی قباد تا کی کاوس) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به شاهنامه پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی مجموعه داستان های شاهنامه (جلد نهم: از کی قباد تا کی کاوس)

«پس از آنکه افراسیاب ِ تورانی، نوذر شاه ایران را کشت، بر تخت پادشاهی یران نشست. به زودی مردم در زیر ستم بیگانه کمر خم کردند تا به ستوه آمدند و رو ی به زال آوردند.

ِ زال و دیگر پهلوانان ایران برای مبارزه با بیگانگان همپیمان شدند. سپاهی به فرماندهی زال برای جنگ راهی شد.

ِ سپاهیان به نزدیک ِ اردوگاه لشکر تورانی رسیدند، اما زال نگذاشت جنگ آغاز شود، به سپاهیان گفت: اگر بر دشمن پیروز شویم ولی شاهی ِاز پشت فریدو ن بر تخت نباشد، دوباره رشته ی کارها از هم خواهد گسست. یاران پرسیدند چه باید کرد؟ زال میدانست جوانی به نام قباد از پشت فریدو ن در البرزکوه است، او رستم را روانه کرد تا قباد را بیابد و با خود بیاورد.»

معرفی نویسنده
عکس ابوالقاسم فردوسی
ابوالقاسم فردوسی
ایرانی

در فرهنگ ایران‌زمین شخصیت‌های اثرگذار بسیاری نقش‌آفرینی کرده‌اند، اما هیچ‌کدام را نمی‌توان هم‌پای حکیم ابوالقاسم فردوسی پرچم‌دار هویت ایرانی دانست. در روزگاری که زبان فارسی مهجور مانده و آن‌طور که باید قدر نمی‌دید، فردوسی نه با شمشیر و زره پولادین، بلکه با قلم فرهنگ و سرمایه‌ی عمر، به جنگ با نادیده‌انگاری این زبان برخاسته و آن را از خطر نابودی نجات داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۸۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۸۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان